Nytt Suikoden till PSP på väg

Robot
Nytt Suikoden till PSP på väg

Konami och Tri-Ace spänner rollspelsmusklerna och utlovar godis till PSP-innehavare. Spana in teaser-trailern.

#konami, #tri-ace, #suikoden-tierkreis


Medlem
Nytt Suikoden till PSP på väg

Kan de släppa ett nytt riktigt Suikoden till PS3/360? Lite löjligt med alla jävla PSP/DS lir

Medlem

Går snabbare att utveckla och säljer bra lokalt. Kortsiktigt klirr i kistan. På gott och ont.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Håller med Cane här >_>

Medlem

Hade gärna spelat ett nytt suikoden men det finns ingen chans jag skaffar en PSP, been there done that, skulle bara ångra mig direkt, har å andra sidan bara spelat ettan och tvåan, har inte en susning om hur bra de senare spelen i serien har varit, kanske borde jag hålla mig undan(?).

Medlem

+1 Cane, orka lira på 3,5" skärm typ...

Medlem

Suikodenserien är lätt min JRPG-favorit, Suikoden 1, 2 och 5 är mästerverk. Och medan jag är glad över denna nyhet, så kan jag inte låta bli att även vara besviken. Ännu en spin-off (Tierkreis var inget att hurra över) och till PSP!? Suck.

Medlem

Bara spelat Suikoden 1 samt 2 (fast del två jag hade var NTSC version från USA, så jag kunde inte föra över mina gubbar från 1an lite segt när man hade alla 108 samt fått Gremio återupplivad)

Kan de inte komma med ett ren odlat Vandal Hearts med? 2 har jag inte testad och Xbox Live versionen hade 0-känsla.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Kazutoyo:

Suikodenserien är lätt min JRPG-favorit, Suikoden 1, 2 och 5 är mästerverk. Och medan jag är glad över denna nyhet, så kan jag inte låta bli att även vara besviken. Ännu en spin-off (Tierkreis var inget att hurra över) och till PSP!? Suck.

Suck var ordet, luktar Tierkreis lång väg (inte gott mao). Nänä, ge oss Suikoden VI till PS3.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hade hellre velat att dom släppt den till PS Vita/PS3 än PSP... Men det är ett nytt Suikoden iaf

Medlem

Håller med Cane och Kain...
Nytt Suikoden - men inget jag kommer skaffa. Har inte ett PSP och kommer inte skaffa. Närmsta PSP jag kommer är PSVita någon dag i framtiden. Har ett PS3 men det är nog helt ute ur bilden.

Medlem

Cane# Vad spelar det för roll?Spelet kommer ändå inte släppas untanför Japan

Medlem

Gillade suikoden 1-3, 4an kändes bara som en transportsträcka med alla åka runt mellan öar på ett skepp ooch 5an fastnade jag inte för heller.

Tycker de kan släppa Suikoden 1 + 2 till iOS, då hade jag lätt spelat om båda

1
Skriv svar