Köp AssCreed: Revelations till PS3, få AssCreed

Robot
Köp AssCreed: Revelations till PS3, få AssCreed

Om du köper Revelations direkt vid släppet får du första liret på köpet. Som hittat.

#ubisoft, #assassins-creed-revelations, #assassins-creed


Medlem
Köp AssCreed: Revelations till PS3, få AssCreed

Inte fel. Själv har jag det, men min syrra har inte spelat det. Ger nog bort det till henne.

Medlem

inte fel som sagt.. har inte spelat något av dem. Dock var min plan att börja med 2an då jag är rädd att jag inte blir klar om med spelet om jag börjar med 1an.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Jag kan inte spela AC1 igen..Jag är så bortskämd på alla nya funktioner/principer i AC2 och ACB så jag kan aldrig gå tillbaka till AC1

Medlem

Stämmer in med Raid25 lite gällande att AC1 var ett tämligen primitivt spel med väldigt lite att göra, och massor att störa sig på. Någon som kommer ihåg att det fanns typ 3 sorters återkommande uppdrag att göra utöver mainstoryn, medans det i t.ex. Brotherhood finns hur mycket som helst att göra? Dessutom, minns ni att det räckte med att ta target på en vakt oavsett avstånd i AC1 så kom dom springande ungefär som om du redan kastat en sten på dom?

Fanns för mycket brister i 1an för att jag IDAG ska vilja gå tillbaka och lira det, när Brotherhood och 2an i viss del bjuder på så vansinnigt mycket mer att göra.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Ettan är ett vansinnigt frustrerande spel med rätt liten behållning, jag är förvånad vilka bra spel de lyckades göra efter det. Snacka om att inse problemen och laga dem

Medlem

Not enough Ass for the money spent.

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Stämmer in med Raid25 lite gällande att AC1 var ett tämligen primitivt spel med väldigt lite att göra, och massor att störa sig på. Någon som kommer ihåg att det fanns typ 3 sorters återkommande uppdrag att göra utöver mainstoryn, medans det i t.ex. Brotherhood finns hur mycket som helst att göra? Dessutom, minns ni att det räckte med att ta target på en vakt oavsett avstånd i AC1 så kom dom springande ungefär som om du redan kastat en sten på dom?

Fanns för mycket brister i 1an för att jag IDAG ska vilja gå tillbaka och lira det, när Brotherhood och 2an i viss del bjuder på så vansinnigt mycket mer att göra.

missar man någon storry om man hoppar 1an och går direkt på 2an


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

få AssCreek på köpet!

Medlem

OJ. Låter som en bra deal


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Undra om det funkar så att vi som förbokat även får ettan? körde ettan på pc och det va väl sådär. Efter man slutat gapa över friheten i att röra sig så plågade man sig igenom resten typ. Hade börjat på tvåan och ville ha backstoryn så slutade en stund med 2:an och varvade ettan för att sen plocka upp 2:an igen.

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av Lightweight:

Stämmer in med Raid25 lite gällande att AC1 var ett tämligen primitivt spel med väldigt lite att göra, och massor att störa sig på. Någon som kommer ihåg att det fanns typ 3 sorters återkommande uppdrag att göra utöver mainstoryn, medans det i t.ex. Brotherhood finns hur mycket som helst att göra? Dessutom, minns ni att det räckte med att ta target på en vakt oavsett avstånd i AC1 så kom dom springande ungefär som om du redan kastat en sten på dom?

Fanns för mycket brister i 1an för att jag IDAG ska vilja gå tillbaka och lira det, när Brotherhood och 2an i viss del bjuder på så vansinnigt mycket mer att göra.

missar man någon storry om man hoppar 1an och går direkt på 2an

Ja man missar väldigt mycket story tyvärr. Det sköna är väl att om du inte har spelat dom andra spelen så har du inget att jämföra med. Don't get me wrong, AC1 var galet skoj när det kom, men jämför man gameplayet och alla nya sorters uppdrag, rörelser, actionrelaterade moves med mera så blir denna serie 50% bättre för varje titel som släpps.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem
Skrivet av Lightweight:
Skrivet av joary639:
Skrivet av Lightweight:

Stämmer in med Raid25 lite gällande att AC1 var ett tämligen primitivt spel med väldigt lite att göra, och massor att störa sig på. Någon som kommer ihåg att det fanns typ 3 sorters återkommande uppdrag att göra utöver mainstoryn, medans det i t.ex. Brotherhood finns hur mycket som helst att göra? Dessutom, minns ni att det räckte med att ta target på en vakt oavsett avstånd i AC1 så kom dom springande ungefär som om du redan kastat en sten på dom?

Fanns för mycket brister i 1an för att jag IDAG ska vilja gå tillbaka och lira det, när Brotherhood och 2an i viss del bjuder på så vansinnigt mycket mer att göra.

missar man någon storry om man hoppar 1an och går direkt på 2an

Ja man missar väldigt mycket story tyvärr. Det sköna är väl att om du inte har spelat dom andra spelen så har du inget att jämföra med. Don't get me wrong, AC1 var galet skoj när det kom, men jämför man gameplayet och alla nya sorters uppdrag, rörelser, actionrelaterade moves med mera så blir denna serie 50% bättre för varje titel som släpps.

Okej. hmm får se hur det blir med det där då. Har ändå för mycket på tapeten för att ha tid med hela AC serien. Men kan tänka mig att man blir sugen som fan nu när revelations kommer..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Oj, ja det är inte helt fel då jag spelat alla andra AssCreed-spelen förutom det 1:a

Medlem

Om ni vill komma igång med storyn i AC1 men kanske inte vill spela spelet så kolla på Youtube efter walkthroughs eller dylikt.
Kolla även in AC wikin och läs upp storyn för AC1. (läs dock inte annat än AC1 artikeln om ni inte vill ha spoilers för AC2, ACB och kommande ACR)

Medlem

Kommer det ett nytt Ass spel varje år eller?! Jag har inte ens hunnit hämta mig efter chocken av hur kasst ettan är, och har därför inte ens skaffat tvåan..

Medlem
Skrivet av über_alles:

Kommer det ett nytt Ass spel varje år eller?! Jag har inte ens hunnit hämta mig efter chocken av hur kasst ettan är, och har därför inte ens skaffat tvåan..

Ettan och tvåan är sjukt olika spel i min mening. Du bör iaf testa tvåan och gillar du det inte då. Tja då behöver du inte bry dig om resterande heller men du gör dig en otjänst att inte testa tvåan.

Detta är vid release av Revelations som jag förstår det "To further ensure that you are completely up to date on the lore of Assassin’s Creed, we’ll also be discounting Assassin’s Creed II and Assassin’s Creed Brotherhood by 30% in the PlayStation Store!" Gabe Graziani

Inaktiv

ska tamefan ta och varva ut ettan nångång snart! tagit mig några år nu..

1
Skriv svar