Dead Space 3 bekräftat?

Robot
Dead Space 3 bekräftat?

Israelisk tv-show visar upp konceptkonst och logotyp när de besöker EA Redwood Shores kontor.

#ea-redwood-shores, #dead-space-3


Medlem
Dead Space 3 bekräftat?

woohoo!

Medlem

Men snälla inte mer Dead Space... redan fått milda hjärtinfarkter och fartränder i kallingarna efter de två första spelen ju!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ja! Det vore underbart om det kommer en 3a också

Medlem

Hela Dead Space storyn är riktigt intressant och den tekniska utvecklingen från DS1 till DS2 var pricken över i:et. Skulle verkligen inte tacka nej till mer av denna sköna värld, med eller utan Issac Clarke (helst med förstås).


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem
Medlem

Faan.. måste hinna/våga spela klart tvåan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag hoppas det blir mer fokus på handlingen för den verkar vara riktigt bra även om man fått veta så lite hittills. Nya miljöer vore också trevligt då man lätt kan vänja sig ifall man spelar en längre tid och blir inte lika obehaglig atmosfär.

Inaktiv

kul, ett till dead space ^w^ hoppas bara att 3.an åtminstone är läskigt, för dem andra spelen var bara förutsägelse bara men annars var det ett roligt spel

Medlem

Jag vill veta allt om Necromorpherna!

Att det kommer en 3:a borde väl ALLA som spelat Dead Space 2 förstått..............


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Visste nog de sku komma en 3:a, dom slutar ju så klart inte när det går bra för dom

Men detta e good news, mera filmer också för den delen tack!

Men dom kunde åtminstone satsa mer på PC, DLC o sånt o inte bara åt dom där ***** konsollerna

Medlem

@ Remus, Jag tror inte alla som spelat tvåan har suttit igenom "eftertexterna" och sen hört den sista konversationen
http://www.youtube.com/watch?v=VxMZjudHmQA

Medlem

Dead Space är skit av klass A...


signatur

Imperator

Medlem

#12 - Du är ta mej fan den mest gnälliga människa som kommenterar här. Vad FAN gör dig nöjd överhuvudtaget?


signatur

Save thy self, because nobody else will.

1
Skriv svar