"Blizzard avtäcker Titan på BlizzCon"

Robot
"Blizzard avtäcker Titan på BlizzCon"
Medlem
"Blizzard avtäcker Titan på BlizzCon"

Att dom visar "titan" tror jag är föga troligt.
Tror den stora grejen kommer vara wow expansionen, om den har det ju redan "läckt" lite information. Den är väl så vitt jag vet tänkt att släppas runt nästa sommar.

Medlem

... att Blizzard inte har så mycket att komma med är väl inget nytt?

Medlem

Någon som spelar WoW och har koll på spelarsiffrorna? Det känns för mig som att spelet tappade väldigt många spelare i våras? Jag och väldigt många av de jag känner, både i och utanför spelet har slutat spela.

Titan vore helt klart intressant att få se, speciellt vilket typ av spel det är.

Moderator | Testpilot

WoW har tappat spelare men inte så mycket så det skadar inkomsten... Detta är nog rätt planerat att om två år har nog WoW tappat fler och fler spelare och i samband med det så kommer Titan


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Blizzard kan väll ta o flytta hela "företaget" till nån liten söderhavs ö o pilla sig i magen i 10 år..


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Nope, nuff said

Medlem

Hoppas mer på att dem avtäcker lite nya units för Starcraft
Hoppas på Lurkers

Medlem

Lär nog bara bli WoW expansionen och SC2 expansionen Heart of the Swarm i Oktober.

Väldigt dåligt Blizzcon med andra ord. Kanske det sämsta någonsin i dess historia?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Inaktiv

Blizzard vill gärna ha runt 3 år att kunna hypa spelet, vilket innebär att om det ska släppas 2014 så är det tänkbart att de kommer introducera det i år.

Medlem

Vadå spel?

Foo fighters ska spela där ju!

(dem drar nog lite uppmärksamhet från bristen på annat!)

Medlem
Skrivet av wrajjt:

... att Blizzard inte har så mycket att komma med är väl inget nytt?

Nä... Bara några av de bäst säljande speltitlarna någonsin. Host.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av wrajjt:

... att Blizzard inte har så mycket att komma med är väl inget nytt?

Nä... Bara några av de bäst säljande speltitlarna någonsin. Host.

Fast sedan behöver ju inte bra försäljning siffror betyda att spelen är bra/roliga...

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av wrajjt:

... att Blizzard inte har så mycket att komma med är väl inget nytt?

Nä... Bara några av de bäst säljande speltitlarna någonsin. Host.

Fast sedan behöver ju inte bra försäljning siffror betyda att spelen är bra/roliga...

bra/roliga är en personlig upfatning...om ett spel säljer bra så får man nog tro att merparten av köparna tycker att spelet är bra?

kontentan jag håller inte med dig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av wrajjt:

... att Blizzard inte har så mycket att komma med är väl inget nytt?

Nä... Bara några av de bäst säljande speltitlarna någonsin. Host.

Fast sedan behöver ju inte bra försäljning siffror betyda att spelen är bra/roliga...

Tycka vad man tycka vill men genre mässigt kan du nog inte hitta något bättre MMO eller Strategi spel just nu. Spelar själv inte spelen för jag inte gillar spelens story och vars det utspelar sig men annat än det kan man inte säga emot att Starcraft serien är en av dem bästa i strategigenren den byggs upp på. Detta spel bör ju då inte gemföras med Civ och andra liknande spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bev således inget Blizzard släpp i år.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vilket jävla horse shit. Inte ett ord kommer yttras om Titan på blizzcon...

Medlem

Titan är jag inte intresserad av, D3 och SWTOR kommer hålla mig upptagen i många år.


signatur

Meep!

Medlem

Dom har själva sagt att dom inte kommer säga nåt innan 2012, och det ligger ju inte i deras historia att göra något tidigare än dom planerat Tror nog fokus kommer ligga på nästa WoW exp som kommer i vår. Detta e ju typ deras enda chans att avtäcka den, och den lär dom inte missa.

Medlem

Haha, analytiker ska hålla sig till ekonomi eller sport.
Enda anledningen till varför Blizzard senarelagt Diablo 3 är att de vill annonsera ut nästa expansion av WoW så den inte överskuggas av D3. Det kan tänkas att de nämner Titan, men de kommer nog inte säga mer än att det är ett "next gen mmo"..

Inaktiv

Jaha, ännu ett onlinelir från Blizzard.. undra hur många som kommer fastna i detta träsk. Själv har jag lagt ner WoW för inte så länge sedan och jag tänker aldrig gå tillbaka. Dock så blir det Diablo 3.

Medlem

Jag tvivlar starkt på att Blizzard kommer visa upp Titan bara för att Diablo 3 inte kommer att komma ut i år. Inte en chans att de låter något så stort som Titan få vara deras "back up" plan. Om de absolut inte har något nytt att visa så KANSKE de visar upp nya expansionen till WoW, men jag tvivlar på det med.

Nej, jag tror de kommer köra på som de hade tänkt tidigare. VI kanske får höra om ett release datum för Diablo 3 som borde vara någon gång i Februari, om vi har tur, men jag tvivlar på det med.

Medlem

Blizzard sa så sent som igår att de INTE kommer visa Titan på BlizzCon.

Medlem

Nä något Titan blir det inte på årets Blizzcon, analytikern talar ur anus.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kan komma med en länk här också för att avsluta den funderingen:

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2723296479?page=1

Medlem

Det är nog för tidigt att utannonsera Titan. För de väl säkerligen att när det är utannonserat så kommer WoW att tappa rejält med spelare.

Medlem

Analytiker kan ta och skaffa sig ett riktigt jobb.

Medlem

Förutom länken Stephan har bifogat så sade Mike Morhaime förra året att den kommer tidigast annonseras 2012.

Analytikern ska nog ta och göra sin hemläxa lite bättre.

Medlem

Hoppas han har rätt, man är ju intresserad av vad Titan är för något


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar