Robot
Max Payne 3

Calle har sett Max Payne 3 live hos Rockstar, och han gillar det han ser. Läs våra dagsfärska intryck!

#max-payne-2-the-fall-of-max-payne, #max-payne-3, #rockstar-games, #red-dead-redemption, #grand-theft-auto-iv, #remedy-entertainment


Medlem
Max Payne 3

Spännande !!

Moderator | Testpilot

Awesome!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag var faktiskt heller aldrig särskilt orolig, lite miljöombyte är skönt faktiskt.

Medlem

Jag kände på mig att Rockstar skulle kunna tillföra något spännande och fräscht till serien. Var också helt säker på att RS inte tänkte urinera över hela MP-legacyt bara för att jävlas med Remedy-fans som många här verkat tro och gett uttryck för i kommentarerna till tidigare nyheter om MP3.

Detta kommer bli en fin kärleksstund med min PS3 när det kommer.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Det lät överraskande bra. Jag var lite orolig ett tag men nu blir det ett givet köp.

Medlem

Only time will tell

"Filmiska sekvenser" - gör mig lite rädd, bara det inte är som i Deus Ex eller andra liknande spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Precis vad jag hade tänkt mig, men det har ju inte kommit ut än men jag är riktigt taggad

Medlem

Intressant, kommer detta till PC samtidigt som Xbox/PS3? eller 1-2 år senare som det brukar på rockstar?

Medlem

Hur kommer det sig att ni alltid gillat alla spel som ni fått se på plats? Det känns som ni blir lite väl entusiastiska så fort någon utvecklare visat något som helst intresse för FZ (läs köpta).

Medlem

Låter kul. Max Payne 1 och 2 hör till de bästa spelen enligt mig.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Sweet, Let´s bring the payne.

Var du i NY? Träffade du The Houser´s???? Jag skulle offra en arm bara jag fick sniffa på Sam...


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Pansarknekt

Härligt, tycker dessutom att Max Paynes nya look är stenhård!


signatur

Ooooh the drama!

Skägg.
10 Chambers

@Paladia läs min senaste förhandstitt av Star Wars: The Old Republic och återkom om foliehatten fortfarande skaver. Jag gick upp halv fem för att åka till London för att se spelet så inga Housers i sikte. Eller nyversioner av Walker.


signatur
Medlem

Ni borde skriva längre förhandstittar..


signatur

Imperator

Medlem
Medlem

Tack gode gud för den här artikeln!
Jag har varit väldigt orolig över att Rockstar skulle fuck this up enda sen de första bilderna släpptes. Att döma av artikeln så känns storyn logisk, varför han lämnar New York osv.

Sen verkar spelmekaniken riktigt intressant, blev imponerad att Max förbereder fallet mot marken eller väggen i bullet time

Nu tror jag endå att det här kan bli ett riktigt bra Max Payne spel, nu hänger allt på storyn!


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:

Tack gode gud för den här artikeln!
Jag har varit väldigt orolig över att Rockstar skulle fuck this up enda sen de första bilderna släpptes. Att döma av artikeln så känns storyn logisk, varför han lämnar New York osv.

Sen verkar spelmekaniken riktigt intressant, blev imponerad att Max förbereder fallet mot marken eller väggen i bullet time

Nu tror jag endå att det här kan bli ett riktigt bra Max Payne spel, nu hänger allt på storyn!

Hur vi än vänder på det, kommer storyn vara inriktad på att han ska skjuta som många som möjligt. Det är ju inget drama av Ang Lee vi pratar om här


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Frågade du något om Mona Sax Calle? Dom som var med förr, så att säga kanske kommer ihåg det "hemliga" slutet på tvåan. Det är en världslig sak, men om dom slutar spelet med ett new York där det börjar snöa ramlar jag av stolen!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Javas:

Tack gode gud för den här artikeln!
Jag har varit väldigt orolig över att Rockstar skulle fuck this up enda sen de första bilderna släpptes. Att döma av artikeln så känns storyn logisk, varför han lämnar New York osv.

Sen verkar spelmekaniken riktigt intressant, blev imponerad att Max förbereder fallet mot marken eller väggen i bullet time

Nu tror jag endå att det här kan bli ett riktigt bra Max Payne spel, nu hänger allt på storyn!

Hur vi än vänder på det, kommer storyn vara inriktad på att han ska skjuta som många som möjligt. Det är ju inget drama av Ang Lee vi pratar om här

Njä, håller inte riktigt med dig på den punkten Walter. De två första spelen handlar ju stort sett också om att han skjuter så många skurkar som möjligt, men har samtidigt en riktigt riktigt bra story. Jag tycker Max Payne är skitroligt att spela, men om någon frågar mig varför jag älskar Max Payne serien så är det alltid samma svar:

Det är tack vare storyn!

Skrivet av Caravaggio:

Frågade du något om Mona Sax Calle? Dom som var med förr, så att säga kanske kommer ihåg det "hemliga" slutet på tvåan. Det är en världslig sak, men om dom slutar spelet med ett new York där det börjar snöa ramlar jag av stolen!

Du, jag håller med dig till 100%!!!!!
Mer episkt 5 sekunders slut kan man inte göra


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ok Calle, du har tillräckligt med förtroendekapital hos mig för att tända hoppet om en värdig uppföljare till de tidigare spelen hos mig. ... men ve dig om det inte stämmer. Max Payne nostalgi är inget att leka med!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Jag har aldrig misstrott Rockstar och jag har aldrig varit orolig vad gäller Max Payne 3 heller. Detta bekräftar ju ännu mer att de vet vad de gör


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Medlem

Min enda farhåga har legat i huruvida jag kommer uppskatta avlivningen av fotbolls-tröjorna. Att Herr Payne har fått en ny "frippa" glädjer mig, då en man i hans ålder bör närma sig tunnhårig med stormsteg.
Huvudsakligen skakar det euforiskt i mina brallor vid det här laget och det är i god tid att serien får sig en uppföljare.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Vill ha serietidnings filmerna tillbaka.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Miljöombyte är en sak, men jag undrar varför de måste ändra hans utseende.
Jag har inte spelat något spel i serien, men stör mig ändå på att Rockstar kan göra något sådant.

Medlem

Låter lovande, men är fortfarande mycket skeptisk.

Pansarknekt
Skrivet av v1lle3:

Miljöombyte är en sak, men jag undrar varför de måste ändra hans utseende.
Jag har inte spelat något spel i serien, men stör mig ändå på att Rockstar kan göra något sådant.

Varför stör du dig på en sån sak då? Klart han förändras efter det som skedde i dom första spelen. Själv har jag för mig han var helt slut efter dom första spelen men tydligen har han ändå repat sig för en 3:a.
Dessutom var ju utseendet sisådär i dom spelen...


signatur

Ooooh the drama!

12
Skriv svar