Batman: Arkham City

Robot
Batman: Arkham City

Batman: Arkham City har hypats något enormt det sista året. Med all rätt. Det är snubblande nära toppbetyg.

#batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city, #deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Batman: Arkham City

Gryfferty Hawkins


signatur

Världsmästare

Medlem

Nu får det banne mig sluta hagla spel jag måste köpa! Basta!

Tack för en bra recension.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

"Catwomans story
Ge oss mer av Jokern! "

Om bara det två sakerna är det negativa skulle väl jag säga 5/5 Är ju ändå ett Batman spel och inte Catwoman/Jokern spel ^^

Medlem

En vecka kvar, elakt att släppa en recension så tidigt

Medlem

bra recension blir ett köp på detta till ps3:an även fast jag får med det till pc i nya grafikkortet på burken


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Bra recension! Givet köp!

Medlem

konstigt att inte ge 5/5. Men vad vet jag. En bra recension förresten

11 nov till pc?? Fick för mig att det inte kom förens 2012


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

...just exploded all over my keyboard...
Nu ska jag ut och tälta utanför webhallen tills nästa fredag. Eller, ja, efter jag varit på The Old Republic eventet imorgon dvs.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

underbart!!! bara älskade första spelet så detta var en bra recension tycker jag! nu är det bara en lång väntan på PC-versionen, det var ju nice att det kom med i grafikkortsköpet (när man ändå behövde ett nytt till Battlefield3)...

Kan inte låta bli att bli lite upprörd då det känns någorlunda spoilerfyllt i början av texten. Gärna sådant man skulle vilja uppleva för första gången själv utan att ha läst något om det.

Men jag kan ha fel.

FM-guru
F.d. Sisyr

Recensionen skriker femma, så vem bryr sig om det satta betyget är en fyra?

Medlem

Sounds pretty good to me! men som första kommentaren här, börjar kännas lite hårt i plånboken klagar dock inte

Medlem

Härlig Recension! Ångrar inte att jag förbokat.
Här är även gametrailers Recension.
gametrailers


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Recensionen skriker femma, så vem bryr sig om det satta betyget är en fyra?

Vem bryr sig någonsin över betyg?

Medlem

Detta var mycket väntat. Blir definitivt ett köp sen när det är billigare. Battlefield 3 är viktigaste just nu.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Köpte nyligen två st GTX 580s så jag fick två st kopior av detta spelet med. Härligt

Inaktiv
Skrivet av kuzul:

"Catwomans story
Ge oss mer av Jokern! "

Om bara det två sakerna är det negativa skulle väl jag säga 5/5 Är ju ändå ett Batman spel och inte Catwoman/Jokern spel ^^

Man behöver inte spela som Catwoman

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Nu får det banne mig sluta hagla spel jag måste köpa! Basta!

^ What he said!

Låter som att jag borde se fram emot release (följde med grafikkortet så jag vill inte direkt köpa till konsol och slänga pengar i sjön :/)!

Medlem

Gött ju, fick detta gratis med ett grafikkort jag köpte till BF3

Medlem

Var är min PC-version?

Medlem

Ger det negativa ner betyget. Kan man lika väl sätta full pott!

Blir lite orolig över så många bovar, och varför ska vi spela som Catwoman eller Robin, vad heter spelet: "Batman"!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillade förra spelet, men upplevde den som ett spel som var för linjärt. Blir att vänta till det blir prissänkt och sedan köpa på steam-rea.

Moderator | Testpilot
Skrivet av palmtree:

Var är min PC-version?

PardoN?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Meehh, tröttnat på Batman då historien har blivit för utvattnad när den tröskats igenom om och om igen. De enda serierna som fastnat för mig är DC - Vertigo´s Hellblazer (kan inte bli bättre än så) och Lucifer som sticker ut från mängden, alla hjältar är så enformiga och uttjatade.

Medlem

Cheers Jonas.
Good Recension!
Txs

Moderator | Testpilot
Skrivet av skogsvilden:

Meehh, tröttnat på Batman då historien har blivit för utvattnad när den tröskats igenom om och om igen. De enda serierna som fastnat för mig är DC - Vertigo´s Hellblazer (kan inte bli bättre än så) och Lucifer som sticker ut från mängden, alla hjältar är så enformiga och uttjatade.

Batman är fortfarande väldigt bra. Om inte så läs om när dem dödade Spider Man. DET var väldigt intresant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Se där, då blir det nog köp :).

12
Skriv svar