Saints Row 3 jäklas med Modern Warfare och Battlefield

Robot
Saints Row 3 jäklas med Modern Warfare och Battlefield

Börjar med Modern Warfare och slutar med Battlefield, eller hur är det nu ordspråket lyder?

#call-of-duty-modern-warfare-3, #battlefield-3, #saints-row-the-third


Medlem
Saints Row 3 jäklas med Modern Warfare och Battlefield

Klockrent
Kommer nog bli ett riktigt roligt spel, blir att plocka upp till julhelgerna

Moderator | Testpilot

haha, så klockren!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Den till synes låga seriösitetsnivån har alltid avskräckt mig från det här spelet... Men man kanske får ta och testa det?

KoP
Medlem
Skrivet av KatOne:

Den till synes låga seriösitetsnivån har alltid avskräckt mig från det här spelet... Men man kanske får ta och testa det?

Hey, varför måste spel vara en seriös företeelse? Saints row‘s starka kort är ju just att det är lite over the top. Annars vore det inte Saint‘s row.

Tycker absolut du ska testa det om du inte gjort det, börja dock med Saints row 2 (i min mening roligare än 1‘an).

Medlem

Jaa, bara det inte bli FÖR overkligt, men än så länge kanske det kan vara bra

Medlem

Haha priceless


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Legendary haha!

Medlem
Medlem

Kollade på det här utan ljud.. slutet = LOL!

Inaktiv

Jag är inte något stort fan av Saint Rows-serien men SR3 ser ärligt talat bra mycket roligare ut än spelen de häcklar

Medlem

Tror det här kan bli riktigt skoj om man inte förväntar sig något superseriöst spel. Måste spela igenom 2an också känner jag då jag inte ens hunnit testa det än.

Medlem

Kan bara älska Volition !!!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Blir till att avvakta med ett köp till man sett recensionerna till PC då tvåan måste vara den sämsta PC-portningen någonsin, att dom fortfarande säljer den på Steam är skandal.

Medlem

haha, briljant ju!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

25MB på FZ betyder geggamojjafilm.
"annan sida".. runt samma MB... knappt nån gegga alls.

Undrar när FZ ska rätta till komprimeringsmetoden. :S


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

hah, underbart oseriöst
Blir till o skaffa sig detta till vintern när man behöver en break från BF3 och Arkham City

Medlem

Ser så bäst ut. klart dag1 köp, till skillnad från spelen det retas lite med =>


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag älskar deras humor! En månad kvar till release

Medlem

Hahah ja underbart!, borde finnas fler företag med sånt här. Påminner mig om den tiden då Dice lekte med olika företag också -> http://www.youtube.com/watch?v=h59k8_HhcOI

Inaktiv
Skrivet av jyggen:

Blir till att avvakta med ett köp till man sett recensionerna till PC då tvåan måste vara den sämsta PC-portningen någonsin, att dom fortfarande säljer den på Steam är skandal.

PC-versionen av trean hanteras helt av Volition själva (SR2 hanterades av ett dåligt externt bolag).

Den stödjer multiskärm-setups, se bilden på länken nedan
"We told you this wasn't a port."
http://www.saintsrow.com/blog-post/saints-row-2-anniversary-a...

Det är en Steamworks-titel och specsen finns här
"will have exclusive features not found in the other versions"
http://www.saintsrow.com/blog-post/pc-specifications-saints-r...

Medlem

Ser bättre ut än både Battlefail 3 och MW3 ^^

Medlem

Jag såg nock lite BF 2142 där!

Medlem

Underbar Humor

Medlem

Dubbeltrolling inte min typ av spel, men helt klart en trailer i min smak


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Ser framemot det här enormt! Hoppas bara PC versionen funkar bra och att det inte blir någon trasig knappt fungerande port...

Medlem
Skrivet av robineng:

Ser framemot det här enormt! Hoppas bara PC versionen funkar bra och att det inte blir någon trasig knappt fungerande port...

Det är ingen port, iaf inte enligt dom själva. Kolla bara Buio's post.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Saints row 1 och 2 var skit så det kanske blir bättre denna gången! eller förmodligen inte...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Den till synes låga seriösitetsnivån har alltid avskräckt mig från det här spelet... Men man kanske får ta och testa det?

Jag tyckte samma sak angående Saints Row 2 reklamfilmerna. Men SR2 är nog ett vad dom roligaste sandboxspelen jag spelat, slog GTA4 med hästlängder(tyvärr inte lika bra MP eller grafik, men SP var awesome).

----

Tycker det verka vara lite spoiler-alert i trailern, man kan ju klart se att man kommer få ett headquarter uppe i luften.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:
Skrivet av KatOne:

Den till synes låga seriösitetsnivån har alltid avskräckt mig från det här spelet... Men man kanske får ta och testa det?

Jag tyckte samma sak angående Saints Row 2 reklamfilmerna. Men SR2 är nog ett vad dom roligaste sandboxspelen jag spelat, slog GTA4 med hästlängder(tyvärr inte lika bra MP eller grafik, men SP var awesome).

Visst är det over the top. Men jag tyckte kampanjen i Saints Row 2 var underhållande och bra gjort storymässigt. Så satsar man mest på kampanjen och spelar lite sidouppdrag här och där kan man hålla utflippningarna på en rimlig nivå. Men om man struntar i kampanjen och bara åker runt och gör tokiga sidouppdrag och allmänt flippar ut själv, då blir spelet bananas.

Själv körde jag igenom SR2 med Idolninjas mod (Gentlemen of the Row) och Powertool för att fixa speedbuggen. Var superkul. Körde med en 360-spak (Idolninjas mod har en speciell UI-version som fixar displayen för 360-spak).

12
Skriv svar