Double Fines nästa - en äventyrssamling

Robot
Double Fines nästa - en äventyrssamling

Happy Action Theatre är Tim Schafers kommande titel för stora och små. Drunkna i lava eller smäll ballonger.

#double-fine-productions, #happy-action-theatre, #brutal-legend-1, #stacking, #trenched, #costume-quest, #sesame-street-once-upon-a-monster


Medlem
Double Fines nästa - en äventyrssamling

Hade hellre sett en "Äventyrssamling" med Monke Island-serien, Full Throttle osv. Vad är det här för junk?????

Jag går och gråter en skvätt....


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Den trailern var ganska keff att se såhär 6 på morgonen...

Men visst, verkar vara mycket de hittat på (alt. "lånat").

Medlem

Jo, kass fantasi verkar de inte ha på Double Fine.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

ode de inte släppa inrone brigad i sverige först?

Medlem

musiken var bra i alla fall........................ *dot*


signatur

// Bacon <3

Medlem

Inte vidare intressant och jag är övertygad om att om det här spelet kommit när jag var barn så hade jag med stor säkerhet inte brytt mig speciellt om det här spelet. Tråkigt att se all den smörja som dagens barn växer upp med, är verkligen inte avundsjuk när det kommer till spel och tv serier riktade till barn för de är skrattretande dåliga oftast.

Medlem

De går mer och mer åt Rare hållet...

Medlem
Skrivet av kivi:

De går mer och mer åt Rare hållet...

Haha, ja hade jag inte sett Double Fine loggan i början så hade jag chansat på Rare.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Inte vidare intressant och jag är övertygad om att om det här spelet kommit när jag var barn så hade jag med stor säkerhet inte brytt mig speciellt om det här spelet. Tråkigt att se all den smörja som dagens barn växer upp med, är verkligen inte avundsjuk när det kommer till spel och tv serier riktade till barn för de är skrattretande dåliga oftast.

Det tyckte nog dina föräldrar med när du var liten

Wow, det där var... meningslöst.

1
Skriv svar