Modern Warfare 3 – släpprullen

Robot
Modern Warfare 3 – släpprullen

Sugen på Activisions tunga actionrökare? Missa inte den tüngaste släpprullen!

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Modern Warfare 3 – släpprullen

kan ju vara nåt att varva ner med efter man kört bf3

Medlem

pffft, inte ens i 1080p som BF3 trailern...

Medlem

Gillade både första och andra spelet storymässigt. Hoppas det blir ett värdigt avslut.
För övrigt tycker jag dock att BF3 SP-trailern har större inverkan på mig än vad denna har.

Medlem

Om man nu ska jämföra trailers så var BF3:s launch trailer så mycket bättre

Medlem

Oj då, kan det här trailersläppet ha något med gårdagens BF3 att göra?

Medlem

Helt ärligt har jag knappt följt något utav "utvecklingen" för MW3 (äger samtliga spel i COD serien) men nej.
Det är möjligt att jag köper det om det blir någon jul-rea eller liknande.

Däremot har jag varit så besatt utav BF3 hela året , och SOON får jag sätta tänderna i det

Medlem

Ingen 1080p WTF?

Tycker det är riktigt löjligt hur dåligt tryck det är i smällarna.
Basen höll på att få fnatt med BF3 trailen, vänta, är mw3 trailen mono?

Medlem

Kan ju hålla med att Battlefield 3-trailern var bättre än denna. Dock ser jag mer framemot MW3 än BF3.

Medlem

Ärligt talat så stack detta i ögonen på mig direkt när jag såg det.

Varför blundar dom?

Vad gör poliserna?
2st står och viftar med armarna mot en folkmassa på 7personer som ändå står still, notera ochså att det inte är mer folk i bakgrunden utan nästan helt tomt.

Medlem

Så om man bortser från MW2s värdelösa SP så kanske man ska försöka att se det här som en värdig uppföljare till COD4

Medlem

Ser riktigt lovande ut

Medlem

/care

Kul att dom skriver "The most anticipated game in history" - ser Bobby Kotick framför mig då. Min kusin (på 12 år) och min lillebrorsa på 10 är dock sjukt taggade på MW3.

De är för små för att förstå något än.

Medlem

Gillar ju storyn i MW3, typ detta endå jag gillar med MW serien sen IW sket på MW2

Medlem

ser coolt ut men inte lika coolt som..

Medlem

"The most anticipated game in the history".... nja, tål väl att debatteras om eller?
Jag är en utav dem som inte kunde bry mig mindre.. och det är fler gamers på jorden än dem som spelar cod.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Typhor:

Så om man bortser från MW2s värdelösa SP så kanske man ska försöka att se det här som en värdig uppföljare till COD4

Man kan ju hoppas! Mindre ost och mer känsla, tvivlar dock.

Medlem
Skrivet av sevvan:

Oj då, kan det här trailersläppet ha något med gårdagens BF3 att göra?

Nej det var EA som flyttade releasen av BF3 bara för att Activision gick ut med sitt släppdatum för MW3 och det visade sig att det var samma vecka. Ursprungligen var det tänkt att BF3 skulle släppas 2:a november.

Citat:

EA has also said it’s going on the "offense" in regards to its marketing on Battlefield 3, saying that it started its campaign early to establish a "beachhead."


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Most anticipated game in history...?
my ass

Medlem

Min polare låg rankad etta i världen ett tag på MW2, som han spelade nästan 2000 timmar. Jag övertalade honom att prova BF3-Betan. Han blev såld. Nu har han båda spelen förhandsbokade, men frågan är om inte BF3 kommer få mer speltid till slut.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Jag ser verkligen fram emot singleplayer! Jag spelade igenom MW2 en andra gång i förrgår och insåg att jag man ju faktiskt inte får tag på Makarov. Det ska bli intressant att se hans fortsatta planer.

Alla nya point streak rewards ska bli intressanta i multiplayer, men antagligen bara de första timmarna.

Trots att jag varit skeptisk mot både detta och BF3 blir det nog köp av båda i alla fall. Surt för plånboken, men nöjesvärdet är högre.

Medlem

"the most anticipated in history"? tveksamt....

Medlem

Kanske är värt någon hundralapp, förutsatt att storyn blir längre än den patetiskt korta i MW2.
Spelmotorn är ett löjligt skämt, oavsett vad utvecklaren i desperation hävdar. Märks på dussintalet effekter (såväl inom ljud som grafik) bara i den här trailern, och då inkluderas inte den "ikoniska" spelkänslan som Q3-motorn ger och inte går att ta miste på.

Undrar förresten hur många veckor det tar innan "köp 4st (Multiplayer endast, givetvis) banor för det "humana" priset av 150kr"-erbjudanden dyker upp?

Storyn och lite småkul uppdrag/lägen (co-op, månne) kanske kan rädda det från total dynga. Multiplayer? Oh please. Mer hjärndött får man leta efter, men visst, några tycker säkert sånt är kul.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Singelplayer har jag tänkt att spela igenom iaf. Det brukar vara några underhållande timmar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

AW8
Medlem

Ser coolt ut! (SP alltså, MP bryr jag mig inte ett dugg om)


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Medlem
Skrivet av Tobblish:

Ärligt talat så stack detta i ögonen på mig direkt när jag såg det.

Varför blundar dom?
http://i.imgur.com/GSVgq.jpg

Vad gör poliserna?
2st står och viftar med armarna mot en folkmassa på 7personer som ändå står still, notera ochså att det inte är mer folk i bakgrunden utan nästan helt tomt.
http://i.imgur.com/Az1IS.jpg

Det är en gammal motor de använder. Den klarar väl inte av att göra mer avancerade scenarion kanske.

Vill ha en fortsättning på SP storyn så jag lär lira det här, men aldrig att jag betalar med än 249 SEK för det.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag hoppas att det blir vad MW2 borde ha varit, en värdig uppföljare till COD4.

COD4 var så jävla bra (promod!!)

Medlem

Hade man följt åldergränsen och bara sålt det till 18+ så hade antalet sålda spel sjunkit med ca 90%.

Medlem
Skriv svar