Steams massiva höstrea är här

Robot
Steams massiva höstrea är här

Pågår mellan den 23 till den 27 november – nya erbjudanden varje dag! Just nu fyndar du bland annat Portal 2, Mass Effect 2 och Call of Duty.

#portal-2, #mass-effect-2, #call-of-duty-black-ops, #valve, #electronic-arts, #ubisoft, #rockstar, #paradox


Inaktiv
Steams massiva höstrea är här

Min ekonomi is not ready!

Medlem

Sebastian Lind passar på att bjuda på humor såhär efter midnatt, jag gillart.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Till alla som inte har spelet redan: köp mass effect!!!!

Medlem

Köper bara grejer på steam när det är rea, så ska bli kul å se vad som kommer finnas

Medlem
Skrivet av luftman:

Till alla som inte har spelet redan: köp mass effect!!!!

Instämmer! Deluxe Edition av ME2 för mindre än 75 spänn är rena stölden. Lika härligt pris på ettan också.

Skrivet av bjosarn:

Sebastian Lind passar på att bjuda på humor såhär efter midnatt, jag gillart.

Tack, tack. Min förhoppning är ju att det ska vara kul att läsa spelnyheter på FZ, så det är roligt att det uppskattas.

Medlem

Urusel tid att ha rea på, precis när ingen har pengar.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Urusel tid att ha rea på, precis när ingen har pengar.

Buffert / sparande, för låg lön?

Medlem
Skrivet av Nomz:

Urusel tid att ha rea på, precis när ingen har pengar.

Eh, 25:e i månaden. Rings a bell?

Medlem

Orcs Must Die. 75% rabatt är ett löjligt billigt pris. Jag köpte det till fullpris vid release och var supernöjd, det får inte missas.

FML
Medlem

De är Thanksgiving imorgon torsdag och därav rean, som många andra amerikanska affärer har. Största rea-dagen är nu på fredag, a.k.a Black Friday. Den är tydligen största rea-dagen på hela året, om inte Boxing Day. Så hoppas Steam bjuder på nåt extra smarrigt på fredag!

Mass Effect 2 är iallalfall inköpt för 5 dollar!

Medlem

Äntligen Portal 2 i min ägo! 30% klart av 11gb eller vad det nu var som skulle laddas hem :/


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

"Det uppstod ett fel med att starta eller uppdatera transaktionen. Vänta en stund och försök sedan igen, eller kontakta supporten om du behöver hjälp."

Alltid lika roligt att bo i Sverige.

Medlem

Köpte Mass Effect 1 och 2.. 81,94:- totalt (lol) .. Skit kul o köpa spel billigt, men när ska man hinna spela igenom allt?? Har Tonvis med lir igen som ska klaras


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Hade tänkt köpa Renegade Ops i förrgår, tur jag inte gjorde det då det var 50% igår
Blev detta inhandlat igår samt Orcs Must Die!
Ska bli skoj att se vilka fler spel som släpps som dagens deal och sänks ytterligare i pris på.
Jag hoppas på att Bulletstorm kommer ner runt en hundralapp då köper jag!

Medlem
Skrivet av zolidznake:

De är Thanksgiving imorgon torsdag och därav rean, som många andra amerikanska affärer har. Största rea-dagen är nu på fredag, a.k.a Black Friday. Den är tydligen största rea-dagen på hela året, om inte Boxing Day. Så hoppas Steam bjuder på nåt extra smarrigt på fredag!

Mass Effect 2 är iallalfall inköpt för 5 dollar!

Hur lyckades du köpa för dollar i Steam?

FML
Medlem
Skrivet av pentav:
Skrivet av zolidznake:

De är Thanksgiving imorgon torsdag och därav rean, som många andra amerikanska affärer har. Största rea-dagen är nu på fredag, a.k.a Black Friday. Den är tydligen största rea-dagen på hela året, om inte Boxing Day. Så hoppas Steam bjuder på nåt extra smarrigt på fredag!

Mass Effect 2 är iallalfall inköpt för 5 dollar!

Hur lyckades du köpa för dollar i Steam?

Sitter i staterna

Medlem

Varför skulle jag vilja köpa något? Jag har ju redan Skyrim.

Medlem

WOW! Hela 50% off på ett CoD spel?!?! 30 euro.. i princip vad jag köper sprillans nya spel för idag Är det spelet "helt" idag för övrigt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det var ingen dåliga rea.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kommer en julrea också...tror att det är mer värt att vänta på den.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Impulsköpte Portal 2 nyss.

Medlem

L4D2 äntligen blir det mitt

Medlem

total war mega pack 12.49 euro:)

Medlem
Skrivet av laddarn:

L4D2 äntligen blir det mitt

På tiden Kör lite public-game & hoppa sedan över till confogl o du kommer du älska de

1
Skriv svar