Räkna Ridge Racer Vitas bilar på en hand

Robot
Räkna Ridge Racer Vitas bilar på en hand

Fem bilar... FEM? Och till råga på det endast tre nivåer. Hur i hela Västra Götaland tänkte egentligen Namco? DLC är åtminstone att vänta.

#ridge-racer-vita, #namco


Medlem
Räkna Ridge Racer Vitas bilar på en hand

100 kr rabbat?

Va sägs som att de är inclusive med konsollen?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Rena hånet mot betalande kunder.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det är såhär det blir i framtiden med DLC, man köper ett spel som man inte kan spela utan bara kommer in i menyn. Sen får man köpa till allt skit man vill ha.

Medlem

ITS RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDGE RAAACER

Medlem

Snacka om att snåla...

Medlem

Jösses... de storsatsar verkligen.

Medlem
Skrivet av Joavels:

Det är såhär det blir i framtiden med DLC, man köper ett spel som man inte kan spela utan bara kommer in i menyn. Sen får man köpa till allt skit man vill ha.

Japp, och glöm inte att jorden kommer gå under i december nästa år. Och vad du än gör, säg inte namnet på den där skalbaggedrickan 3 gånger i rad.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av Joavels:

Det är såhär det blir i framtiden med DLC, man köper ett spel som man inte kan spela utan bara kommer in i menyn. Sen får man köpa till allt skit man vill ha.

Japp, och glöm inte att jorden kommer gå under i december nästa år. Och vad du än gör, säg inte namnet på den där skalbaggedrickan 3 gånger i rad.

http://wimp.com/beetlejuicementioned/ ;o

Medlem
Skrivet av Joavels:

Det är såhär det blir i framtiden med DLC, man köper ett spel som man inte kan spela utan bara kommer in i menyn. Sen får man köpa till allt skit man vill ha.

Man borde kunna se banorna också tycker jag. Sen när DLC kommer - det bör dröja ett tag så de hinner patcha menyn - så får man köpa bilarna.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

lol faaaaail!


signatur

Game long and prosper

Medlem

300 spänn för ett demo...?

Medlem
Skrivet av Joavels:

Det är såhär det blir i framtiden med DLC, man köper ett spel som man inte kan spela utan bara kommer in i menyn. Sen får man köpa till allt skit man vill ha.

Mmm, det verkar luta åt det hållet ja. Men om jag inte minns fel så var det snålt med banor samt bilar i originalet oxå?

1
Skriv svar