Star Wars: The Old Republic-betan är igång

Robot
Star Wars: The Old Republic-betan är igång
Medlem
Star Wars: The Old Republic-betan är igång

synd att vissa får vänta tills imorgon klockan 10.00 : / dom verkar ha delat in alla testare i två gruppen eller något

Medlem

Kul som fan, lirat i några timmar

Medlem

jag med men låna en kompis Account fet grymt va det, slutar lugnt med WoW för detta

Medlem

BTW simon857 det är inte klockan 10.00 det kommer bli klockan 17.00 för det är inte svensk tid

Medlem

Kommer inte in på betan förrens imorgon, men nötat 3-4 timmar i deras bås på Dreamhack och blev SJUKT överraskad faktiskt, pre-order och allt fixat efter idag

Medlem

Fick mail om att jag blir insläppt imorgon lördag. Känns ändå helt ok, ska bli kul att träffa alla er andra testare online!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Jag la en preorder efter att ha spelat i några timmar. Riktigt trevlig överraskning faktiskt!

Moderator | Testpilot

noob Simon, du kan spela nu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

noob Simon, du kan spela nu.

Står 26 på mångas mail, noob.

Medlem

Nån som vet vad det kommer att kosta per månad?

Medlem

Tar man ned betan från origin eller deras hemsida?

Medlem

Du går in och reggar kontot på deras hemsida och trycker in din Beta nyckel där. Sedan får du ta hem en installer som laddar hem hela betan åt dig. Tar en bra stund...

Medlem

Det är riktigt najs! Kör som Agent och det är den jag kommer lira vid release osså, Operative Agent
Inget lagg, inga krascher, lite små buggar bara.


signatur

Meep!

Medlem

Så jäkla segt att inte få spela det imorrn, alla bara delades in i 2 grupper, dåligt

Medlem

För mig börjar det imorgon bitti kl.10.00.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

För oss i Sverige börjar betan INTE kl 10.00 imorgon bitti för er som tror det. Tidskillnaden med USA spelar in och man kan inte börja spela förrän 17.00.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

För mig börjar det imorgon bitti kl.10.00.

Det är inte runt 17.00 då?

Läs igen vettja

"Saturday, November 26 at 10:00AM CST"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

CST 10:00 är väl 1:00 nu?

Medlem

Ska köra nu men min kompis måste uppdatera klientjäveln vilket inte går!!!

Medlem

Suttit och spelat på tok för många timmar ikväll men det är ruskigt beroendeframkallande. Kalasbra röstskådisar som verkligen höjer upplevelsen till en nivå jag aldrig trodde jag skulle uppleva i ett MMO. Enda buggen jag hittade var att när jag tryckte på "Quit" från menyn för att stänga av spelet så hände inget så det fick bli en ALT+F4 för att till slut kunna stänga av spelet. Blir utan tvekan ett par timmar till imorgon.

/ LordDaimos

Medlem

Är riktigt imponerad med produkten än så länge. Bra mycket mer imponerande och felfri än WoW var när det släpptes. Och då är detta fortfarande i beta. Jag använder WoW som referens då det verkar vara det första MMOet folk provar på.

Medlem
Skrivet av jh94:

CST 10:00 är väl 1:00 nu?

CST är amerikansk tid, 6h bakom UTC som vi ligger en timme efter. Så 10:00 CST är 17:00 samma dag här i Sverige


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Jag kommer att lira det imorgon vid 10:00 CST, kommer bli grymt.

Medlem

så förbannad att jag helt missade detta =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

26:e 10AM EST kan jag börja spela. Noooooooooooo!

Medlem

WTB extranyckel xD ni få massa wowguld cheep gold common friend


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Har haft förbannat kul ikväll med spelet! Det uppfyller verkligen förväntningarna!

Medlem

hur funkar spelet när många spelare befinner sig på samma plats ? fps skyfall eller går det runt på stadigt ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hur funkar spelet när många spelare befinner sig på samma plats ? fps skyfall eller går det runt på stadigt ?

Kan bara tala för mig själv. Men mina fps gick aldrig under 32 fps från kl 1700 - 0200. Inte en enda DC eller lag spike.
Så min upplevelse har varit helt underbar.

123
Skriv svar