Leo Messi överger PES för FIFA

Robot
Leo Messi överger PES för FIFA

Världens bäste fotbollsspelare ska börja samarbeta med EA Sports och Fifa-serien – debuterar på omslaget för Fifa Street i mars.

#konami, #ea-sports


Medlem
Leo Messi överger PES för FIFA

Jag skulle säga vad som helst för de pengar som Messi får betalt för detta "samarbete"

Medlem

Frontfiguren gör inte spelet, i couldn't care less.

Medlem
Medlem

Ser man Ronaldo som det bästa sättet att marknadsföra sig så får man skylla sig själv...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Wow. Revolutionerande för fotbolls-genren...nej, vänta...ännu bara nya namn + ny grafik. >.<

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ser man Ronaldo som det bästa sättet att marknadsföra sig så får man skylla sig själv...

messi är inte mycket bättre att ha som front...men det är ju klart de måst ju vara kända annars är det väl ingen poäng med att ha dem...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

messi är inte mycket bättre att ha som front...men det är ju klart de måst ju vara kända annars är det väl ingen poäng med att ha dem...

Jag kan säga, utan att ha undersökt saken närmare, att Messi är betydligt mer populär bland fotbollens länder än vad Ronaldo är. Vad gäller asiatiska marknaden kan jag ju ha fel, en marknad som PES säkert vill ta hand om. Men som ambassadör för fotbollen i världen kan jag garanterat säga att Messi är bättre än Ronaldo.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Propy:

messi är inte mycket bättre att ha som front...men det är ju klart de måst ju vara kända annars är det väl ingen poäng med att ha dem...

Jag kan säga, utan att ha undersökt saken närmare, att Messi är betydligt mer populär bland fotbollens länder än vad Ronaldo är. Vad gäller asiatiska marknaden kan jag ju ha fel, en marknad som PES säkert vill ta hand om. Men som ambassadör för fotbollen i världen kan jag garanterat säga att Messi är bättre än Ronaldo.

ok, det är möjligt. Men i detta fallet fattar jag varför messi går till fifa. när gjordes ett bra pes senast, 2005? fifa har däremot blivit riktigt trevliga med tiden...då är det klart att mesi vill vara med där han syns mest och får in lite slantar


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar