Helgrean närmar sig slutet, skynda fynda!

Robot
Helgrean närmar sig slutet, skynda fynda!

När butiksbesökare i USA pepparsprejar för att få tag i prissänkta varor är det betryggande att de flesta digitala godisbutiker låter dig införskaffa spelkärlek till lägre priser bakom din varma skärm. Dela med dig av dina bästa tips innan det är för sent!

#fable-iii, #dead-space-2, #driver-san-francisco, #metro-2033, #bulletstorm, #need-for-speed-the-run, #stronghold, #divine-divinity, #postal


Medlem
Helgrean närmar sig slutet, skynda fynda!

ville köpa magicka collection för 80 spänn :/


signatur

Rwa?

Medlem

Köpte själva 4-pack av magicka, 18kr/st. Helt klart värt det

Medlem

Köpte 8 spel, alla under 5€, sen att de flesta erbjudanden på AAA titlar har samma pris som i butikerna trots halverat pris gör ju att man hellre köper en fysisk kopia.

Inaktiv

Haha, köpt Divinity II när det var 50% rea och nu såg jag att den är 75% rea. Önskar att man väntat, men kunde ju inte veta.

Skribent
Skrivet av robineng:

Haha, köpt Divinity II när det var 50% rea och nu såg jag att den är 75% rea. Önskar att man väntat, men kunde ju inte veta.

Vänta alltid till sista readagen med köp, det KAN ju komma ännu billigare som "specialoffer" under en av dagarna

Själv har jag köpt portal 2 ~90kr, GTA paketet ~100kr och flight control HD ~9kr. Blir nog till att köpa A.R.E.S och hamiltons great adventure oxå. Sen kanske nått köp till, Serious Sam double D, Jamestown och/lr Shank.

Medlem

http://se.gamersgate.com:
Neverwinter Nights Diamond 50 kr, grymt bra pris för ett riktigt bra spel (Hordes of the Underdark var bäst), rekommenderas om man gillar "gamla" Bioware.

Darksiders, bara testat demo på konsol men 46 spänn verkar det med lätthet vara värt.

Stalker Shadow of Chernobyl, 16 kr, shit jag köpte det för 100 kr har jag för mig, grymt pris uitan tvekan=)

Commandos Behind Enemy Lines, 11 kr, rekommenderas om man gillar utmanande (och jag menar verkligen utmanande) spel som kräver strategi
Commandos 2 11 kr, Både bättre och större än första Commandos
Commandos 3, mer av samma men den största ändringen är att man nu kan gå omkring inomhus, 11 kr

Full Spectrum Warrior Ten Hammers 23, rekommenderar att man drar ner FSW och testar (är numera släppt som Freeware), köpte det själv för 50 kr (vill jag minnas)

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Köpte 8 spel, alla under 5€, sen att de flesta erbjudanden på AAA titlar har samma pris som i butikerna trots halverat pris gör ju att man hellre köper en fysisk kopia.

Det får stå för dig. Själv betalar jag gärna mer för att slippa en fysisk kopia.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Civ 5 GOTY för 13 euro, helt klart värt det!

Medlem

Jag och några polare köpte Serious Sam HD: Gold Edition. Riktigt najs! Gogo co-op.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Rurounin:

Köpte 8 spel, alla under 5€, sen att de flesta erbjudanden på AAA titlar har samma pris som i butikerna trots halverat pris gör ju att man hellre köper en fysisk kopia.

Det får stå för dig. Själv betalar jag gärna mer för att slippa en fysisk kopia.

Gillar att ha nåt i mina bokhyllor ;D

Medlem

Efter PC Gamer's tjat så slog jag till på Orange Box. Jag vet, jag är inte hardcore om jag inte har de spelen efter så många år. Men varför inte vänta tills det blir rea? Finns ju lite fler spel här i världen.
Här ska köras modar.

1
Skriv svar