PS Vita-minneskorten prissatta

Robot
PS Vita-minneskorten prissatta

Så mycket kostar det att skaffa mer lagringsutrymme till nästa bärbara Playstation.

#sony


Inaktiv
PS Vita-minneskorten prissatta

Vad i självaste?

Medlem

Undrar hur mycket minne som ingår när man köper en Vita.

Medlem

Jag förstår inte varför Sony inte skrotar sitt memorystick och magicgate och använder SD som alla andra? Är väl bara att skriva att det ska minst vara av en viss hastighet istället för att släppa dyra egna varianter som ofta är svåra att få tag på.


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Så de som vill lagra något får räkna med att betala runt 4000 för en Vita 3G + minneskort?
Det inbyggda räcker säkert inte till mycket.

Inaktiv

Vet man än något om eventuella priser osv för 3G-uppkopplingen här i Sverige?

Medlem

Värt att notera att detta är gamestops pre-order priser.

Medlem

Det kommer ta cirka en New York sekund (dvs tiden från att det slår om till grönt till dess att taxin bakom börjar tuta) innan det kommer en micro sdhc adapter från Kina. Problemet löst.


signatur
Medlem

Nej, nej! Vad gör ni Sony?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Vet man än något om eventuella priser osv för 3G-uppkopplingen här i Sverige?

Pratade med en kille i Vita båset på gamex som sa att dom håller på och förhandlar fram ett abonnemang (tror det var med telia) men att inget var klart än. Tror inte dom gått ut med något efter det. Kan ha fel dock.

Medlem

Hmmm Jag har ju redan en PSP1000 ett DS lite och snart en DS3D ellervadenuheter En iPhone och en iPad.... så jag tror jag hoppar.... hade dom skippat minneskorten och 3g så kanske men nytt minne...igen nah!

Medlem

Att ha 16gig eller minre är inte ett val för mej för jag kör inte med fysiska spel längre till min psp=dyrt för mej mummel mummel hoppas att det är värt d.........Jag läste på en anan sida att 3gn bara får ladda hem spel som är 20mb eller mindre så jag hoppar nog 3g(det är vodafone i tyckland mm) så nu vet jag inte villken vers jag ska köpa

Medlem

Själv plockade jag fram gamla orignal PSPn från släppdagen, soft patchade den med custom firmware och började spela härliga gamla PS1 spelet Chrono Cross. Tror jag klarar mig utan Vita ett tag.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Längtar verkligen tills PSVita släpps.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Jag har ändrat mej räknade förut kallt med att ps vitan skulle kosta 4500 å nu gör den ju det. Jag kommer nog att köpa vitan + grejer till för ca5500 men är endå sugen på att köpa ett 32gigs kort från kina direkt (samma företag som sony köper dom av)för då kan jag ha råd med ett extra spel om det blir mycket billigare

1
Skriv svar