Modern Warfare 3 mer värdefullt än en klase bananer

Robot
Modern Warfare 3 mer värdefullt än en klase bananer

Brittiska stormarknadskedjan Sainsbury's rapporterar att Modern Warfare 3 är värdefullare än storsäljarna ett fyrpack mjölk, kycklingbröst och en klase bananer.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Modern Warfare 3 mer värdefullt än en klase bananer

Har hänt att man köpt någon gammalt nostalgi-lir på ÖoB, eller nåt nyare på Maxi Stormarknad. Maxi brukar ju ha hetare releaser på en hylla direkt när man kommer in i affären. Spontanköp; som dom nog tjänar rätt bra på att ha

Medlem

håller med dig helt där wulf, jag köper alltid när det är superfräsht och opatchat direkt på ica maxi, you could almost say its a green edition mmmmmmkay


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag hittar aldrig några kvalitetsspel i de där butikerna ändå. Kanske något Xbox-lir till min 7-årige grabb, men jag fyndar hellre spel på Steam.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

ÖoB, maxi, rusta claes ohlsson är helt enkelt gjort för såna föräldrar som vill ha billigt billigt och inte riktigt vågar gå in i riktiga spelbutiker eller kan använda nätet för att köpa spel åt sina arma ungar som nu sitter med barbies horseadventure till jul


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

rofl Jupp Mw3 kan man nog klassas som en "klase bananer" xD

Medlem

Jo fast en klase bananer är bättre för dig.

Inaktiv

Hade lätt köpt mina spel på en stormarknad om priserna var rätt och om det fanns en kassa enskilt för det syftet.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Jag håller koll på priser och köper där det är billigast. I MW3 fallet sålde Expert det för 299:-, alla andra för 499:- Svårt val? I don't think so.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jag brukar ofta syna igenom ica maxi efter billiga spel, men om det är något nytt jag vill köpa så blir det internätet för min del.

Dessvärre finns det inga riktiga spelbutiker kvar här längre, bara Ica och expert, och expert suger enormt mycket med spel. Me2 kostade fortfarande 499 där.

Medlem

Köper hellre bananer

Medlem

Köper hellre en klase omogna bananer för 500 lappen än MW3. Mer glädje i att se bananerna mogna än spela mw3.

Gott folk, ska vi skapa en speciell tråd där ni alla kan dissa Call of Duty i lugn och ro?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mätt i rena intäkter ja. Vore annorlunda om folk pröjsade 50€ för ett fyrpack mjölk.

Medlem

Den enda spelet jag köpt i en mataffär köpte jag när jag var 12 år kanske. Spelet var Monopoly Tycoon. Gissa om jag blev besviken.

Medlem

Läste "värdelöst" istället för "värdefullt".

I stort sett alla något större mataffärer runtomkring här säljer spel. Det har väl hänt någon gång att man köpt spel där när de har varit billiga.

Medlem

Köpte Gamecube på ICA Maxi, men övrigt bara något enstaka spel.

Medlem

När Battlefield 2 var nytt sålde Ica hos mig spelet oplastat med CD-key i fodralet...

Medlem

ICA MAXI! Köpte mitt 360 där för det var billigast!

Medlem

jag tycker att spelen oftast är svindyra i sådana affären så blir nog aldrig köp där


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Köper inte fysiska kopior av spel längre. Skulle jag kunna ladda ned bananer skulle jag göra det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jobbigt. Blir bara fler casual-idioter i spel.

Jag köpte faktiskt Uncharted: Drake's Fortune på City Gross när det släpptes 2007. Faktiskt det ända spelet hittills jag köpt, men det har hänt att man kollat in fyndhyllorna från gång till gång.

Medlem

Kollade på Citygross i vintras men det var inget alternativ. Listpriser i princip med något undantag.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Köper inte fysiska kopior av spel längre. Skulle jag kunna ladda ned bananer skulle jag göra det.

Skulle det inte bli trångt i sladden?


signatur

Jag vill ha page...

1
Skriv svar