Domedagen nära – drakarna flyger baklänges i Skyrim!

Robot
Domedagen nära – drakarna flyger baklänges i Skyrim!

Träden talar i tungor och viskar om att Bethesda klantat till sig kungligt med den senaste Skyrim-patchen...

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Domedagen nära – drakarna flyger baklänges i Skyrim!

Jag har då inte stött på buggar än iaf phew

Medlem

Traveller har vaknat från sin dvala?

Jag har lovat mig själv att köpa spelet då det går att få tag för 150 kr nu. Vi får se hur det går.

Medlem

höll på att ramla ur soffan av asgarv när jag såg draken komma flygandes mot mig in reverse xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ett sandbox-spel med så mycket valfrihet lär komma med sjuka buggar, själv tycker jag bara det är roligt, och gissar på att nästa uppdatering kommer väldigt snart

Medlem

För mig slutade TAB-knappen fungera för att gå ur menyer. Kan bara använda Escape nu.


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

måste nog vara panik hos bethesda just nu


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

U SO CRAZY xD

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

måste nog vara panik hos bethesda just nu

Det hoppas jag verkligen. Hoppas även att någon får sparken efter detta också. Att inte fullt testa en patch innan den släpps skarpt är oacceptabelt, speciellt till spel som Skyrim efter det varit så efterlängtat och väl omtyckt av spelcommunity.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem
Skrivet av mrkvist:
Skrivet av cute_ninja:

måste nog vara panik hos bethesda just nu

Det hoppas jag verkligen. Hoppas även att någon får sparken efter detta också. Att inte fullt testa en patch innan den släpps skarpt är oacceptabelt, speciellt till spel som Skyrim efter det varit så efterlängtat och väl omtyckt av spelcommunity.

Om något är oacceptabelt så är det beta stadiet spelet släpptes i, i första hand och sedan att patcherna har typ fixat 1-2% av alla rapporterade fel hittils om ens det, samt att inga nyheter alls om vare sig dom jobbar på att fixa dom största sakerna som folk gapar om att dom borde fixa först på deras officiella forum.... bethesda... snälla... jag orkar inte >_<

Medlem

Kvalitetskontrollen hade spa-weekend när den här patchen godkändes?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Afterburner..

Inaktiv

De borde se till att släppa Creation kittet så communityt, som vanligt, kan fixa deras spel

Inaktiv

Synd att spelet forsätter krasha lika hopplöst mycket. Var inga problem dom första 40-50 timmarna, men nu händer det minst en gång i timmen när jag börjat närma mig 100 timmar.

Medlem

De trodde väl att ingen skulle märka något 8)

Inaktiv

Så går det när man utvecklar till fler plattformar än PC


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

"Å nej, någon glömde visst att reverseDragon parametern var satt till true"

???

Inaktiv
Skrivet av jonis:

Kvalitetskontrollen hade spa-weekend när den här patchen godkändes?

Kvalitetskontroll på Bethesda?
Nu tror jag vi hoppas på för mycket

Oblivion var buggit som tusan vid release, även efter sista officiela patchen o expansionen ect finns det flera buggar som de inte orkade fixa, finns community patch som fixade det dock!

Men att såna här buggar samt resistance buggen känns ju löjligt att ingen märkte de.

Medlem
Medlem

Vadå bugg? Draken flyger ju baklänges med flit för att få lite spänning i vardagen!


signatur

The spiders won,t find us here.

Frame-drop som satan på ps3 versionen.
Det är stört jobbigt om man spelar längre sessioner.

Medlem

Haha, lirade lite igår efter patchen, men hade inga problem.

Medlem

Inte stöt på något nytt sen patchen, grafiken är dock lite weird ibland fortfarande vilket jag hade hoppats fixats med denna patch och nya beta drivisar från Nvidia.......

Medlem

pc spelare ska bara hålla käften xD ni kan ju i alla fall modda spelen till att funka i värsta fall, inte lika enkelt för oss som kör konsol


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

Haha brorsan stötte på en schysst bugg när han besökte Markarth. Människorna där hade nämligen inga kroppar, så det var bara kläder som gick runt

Medlem

Kan det vara fylla på jobbet??


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Kommer aldrig mer köpa ett bethesda spel på release, lärt mig min läxa.

Medlem

Känns faktiskt så och Bethesda är ju inte ensamma om att släppa spel som skulle behöva putsas ordentligt innan släpp. Blir jäkligt irriterad på att spelen idag ( imånga fall) verkar hetsas fram. Datumet för släppet är viktigare än kvaliten osv.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Både lite humor och allvar i detta!

Har själv fastnat i en smal spricka i ett berg, går inte att komma loss och senaste save är en bra bit och en del jobbiga fiender därifrån... mkt irriterande.


signatur

Gamer since day one!

123
Skriv svar