Dungeon Siege 3 tillkännagivet

Medlem

obsidian gör ganska bra spel, när de väl lägger ner den tiden som behövs till de. Neverwinter nights 2 var utomordentligt när buggarna blev fixade.
att kotor 2 blev så kortat var inte deras fel. Och alpha protocol är hyfsat.
Däremot är de lite synd om dem, att de bara får uppföjlare att göra. Kanske är deras nich

Medlem

Bort med Dungeon Siege, och ge oss Dungeon Keeper istället

Medlem

Varför ska man envisas med att styra flera karaktärer i såna här spel Det suger alltid, bara allmänt drygt att hålla reda på mer eller mindre iq-befriade datorspelare.

Medlem

Helvete va gött! 2 underbara spel att se framemot, skiter om dom båda kommer samtidigt, variation förnöjer=) Förmiddag, Dungeon Siege 3, Eftermiddag/natt Diablo 3 <3 <3

Medlem

Blev skitglad först, jag älskar DS. Sen såg jag att det inte är GPG som gör det, och att det naturligtvis ska komma till konsolerna också -__-


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

najjs! Det kommer ju garanterat innan Diablo3 iaf, det kommer väll tidigast 2012?

Medlem

Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege, Dungeon Siege!!!

Det var väl min inledande reaktion, ungefär.

Skrivet av Oneone:

najjs! Det kommer ju garanterat innan Diablo3 iaf, det kommer väll tidigast 2012?

Heh. Jag tror att alla spel som annonseras under detta år kommer ut innan D3, om jag känner Blizzard rätt.

Moderator | Testpilot

Och jag som läst tidigare att det inte ska vara några datorstyrda kompanjoner i detta spel, har inte läst någonstans heller att dom ändrat det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Testade DS och fastnade inte för det. Hoppas de släpper ett demo så man kan döma ut det med gott samvete.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Personligen gillar jag inte alls Diablo men älsar Ds2(grupp Ftw, vem vill springa omkring Solo !!???)
Sen att obsidian bara gör skit spel är inte alls sant Alpha protocol var riktigt grymt ganska mycket bättre än dragon age enligt mig, Neverwinter nights var också ett okej spel.

Och snälla kom inte och hoppa på mig(förolämpa mig) för att jag föredrar Ap före Dragon age och nej Ap och Da är inte de enda rollspelen jag spelat

Mina favorit spel är The witcher, Kotr, AP och Arcanum
Har även spelet Vampire blood lines, Fallout 1, 2 , Baldurs gate 2 bla bla.


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

12
Skriv svar