Storydriven multiplayer i Max Payne 3

Robot
Storydriven multiplayer i Max Payne 3

Rockstar avslöjar hur de ska lyckas trimma Max Payne 3:s multiplayer med ett narrativ.

#max-payne-3, #rockstar-games


Medlem
Storydriven multiplayer i Max Payne 3

Låter sannerligen som ett nytt och fräscht upplägg på multiplayer!

Medlem

Intressant. Tror jag!

Medlem

hehe jag tvekar jag , men helt klart intressant! behövs nytt liv i dagens spel som de flesta är likandana

dzl
Medlem

GTA IV hade ju skitsköna MP-lägen med biljakter och dyligt! Ser fram emot detta!

Medlem

Låter lite småkul. Kan vara värt att testas när man ändå ska skaffa spelet för Singleplayerdelen.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Helt rätt av Rockstar. Känns bara bättre och bättre!

Medlem

Bara de inte torskar på sp när de fokuserar så mycket på mp. Personligen bryr jag mig inte om mp i max payne. om det lyckas så visst, det vore trevligt. Men de tidigare Max payne spelen hade ingen multiplayer och var fortfarande oerhört bra. Det handlar om Sp spelupplevelsen.

Medlem

För mig spelar det ingen roll vad de gör med MP. Det låter lite intressant ändå måste jag säga.
Bara SP är intakt och håller lika hög kvalitet som 1an och 2an så är jag mer än nöjd.

Medlem

Låter ju svingrymt det kanske är nått sånt man skymtade i GTA5 teasern där man kunde ana att man körde typ Co-op. Dock så måste dom fixa ordenkliga servrar som har nån form av regel emot allt folk som kör med 14.4modem.. alltid nån som laggar något kopiöst och förstör hela spelupplevelsen.


signatur
Medlem

Jävligt goda idéer!

Nu vilar allt på att genomförandet blir bra. Jag håller tummarna som fan!

Medlem

Jävligt goda idéer!

Nu vilar allt på att genomförandet blir bra. Jag håller tummarna som fan!

Medlem

Det låter faktiskt riktigt kul, som bättre Kane & Lynch multiplayer eller nåt liknande.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det kan naturligtis bli kul, men jag hoppas dom fokuserar på singleplayer i första hand.
Jag vill inte se ett "påklistrat" multiplayer - som ingen någonsin spelar, som tagit resurser från det "riktiga" spelet i skapande-processen.

Max Payne handlar inte om MP i första hand, i mina ögon. Om dom implementerar någon COOP funktion däremot. Det vore skoj!

Men... Bra singleplayer är vad jag vill ha i första hand, som i dom tidigare MaxPayne-spelen.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av pierreB:

[...]fixa ordenkliga servrar[...]

Bitch best be trollin'

1
Skriv svar