Spana in hemlig värld i DmC

Robot
Spana in hemlig värld i DmC

Även om nya Emo-Dante kanske inte alltid är lyckligast, kommer vissa av områdena du vistas i vara ordentligt färgglada. Samtidigt som han gör icke-vegetariskt pulvermos av diverse fiender.

#ninja-theory, #enslaved-odyssey-to-the-west, #dmc-devil-may-cry


Medlem
Spana in hemlig värld i DmC

Emo-dante is emo.

Medlem

Är väl knappast "hemlig" om de visar upp den så öppet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Är det bara jag eller känns detta precis som Alice: Madness Returns? Bläckgubbar till fiender, utseendet på typ allt.

Medlem
Skrivet av Manna:

Är det bara jag eller känns detta precis som Alice: Madness Returns? Bläckgubbar till fiender, utseendet på typ allt.

Tänkte precis likadant...

Medlem

Fy fan vad alla fiender tål mycket, jag skulle bli uttråkad efter 10min spelande...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ge emo-dante en jägermeister så han får lite hår på bröstet. Felrubricerat annars antar jag, finns väl inget hemligt? Det lär ju inte finnas nåt som är hemligt á la secret mission 11 i DMC4 iallafall. Att folk hittade dit utan hjälp var ju helt otroligt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Ook
Bibliotekarie (UU)

Emo dante meets Alice meets God of War

Medlem

...
Parallelt universum? XD
Jag gillar hur de utvecklade det konceptet. Men ja, ok det är väl de flesta lugna med i alla fall. Får se hur spelet bli, stilen ser ganska bra ut i alla fall.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ser på trailern nu och gameplayet verkar ju riktigt lovande trots allt, för de som snackar om att det känns för "Madness Returns" så vill jag väl minnas att det här spelet har varit i utveckling längre eller i alla fall sedan innan Madness Returns ens utannonserades.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Ook
Bibliotekarie (UU)
Skrivet av Proximately:

Ser på trailern nu och gameplayet verkar ju riktigt lovande trots allt, för de som snackar om att det känns för "Madness Returns" så vill jag väl minnas att det här spelet har varit i utveckling längre eller i alla fall sedan innan Madness Returns ens utannonserades.

Känns även igen ifrån det tidigare Alice, American Mcgee's Alice som släpptes år 2000.

Medlem
Skrivet av DrD:
Skrivet av Proximately:

Ser på trailern nu och gameplayet verkar ju riktigt lovande trots allt, för de som snackar om att det känns för "Madness Returns" så vill jag väl minnas att det här spelet har varit i utveckling längre eller i alla fall sedan innan Madness Returns ens utannonserades.

Känns även igen ifrån det tidigare Alice, American Mcgee's Alice som släpptes år 2000.

Jag har kört det spelet, man måste fan vara paranoid av extrem natur för att ens orka dra referenser till spelet som släpptes för 11 år sedan. Gameplayet är inte ens i närheten av att vara likt och det enda som säger "likhet" är den mer "emo" lika designen i spelet.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar