DLC till MW3 – "Innehåll som spelarna aldrig tidigare sett"

Robot
DLC till MW3 – "Innehåll som spelarna aldrig tidigare sett"

Från och med nästa år siktar Modern Warfare 3-utvecklarna på att släppa DLC med mycket överraskande innehåll. Det första paketet når XBLA den 24 januari.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #infinity-ward, #sledgehammer-games, #raven-software


Medlem
DLC till MW3 – "Innehåll som spelarna aldrig tidigare sett"

eller...?

Medlem
Medlem
Skrivet av KatOne:

Do not want

Det svaret passar otroligt bra ihop med din avatar.

Ja det är ju bra att ett DLC innehåller nya saker. Annars hade det varit tråkigt att köpa dem.

Medlem

Ah, dagens skämt. Yay!

Medlem

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Nya vapen och banor.

Medlem

Jag köpte MW3 på kompletts rea (43% billigare) just pga det billiga priset och eftersom jag ville se hur serien slutade i kampanjläget. Jag var dock inte direkt imponerad av multiplayer, en rehashad MW2 klon så jag håller mig till BF3 där. Vi får se hur denna DLC ter sig och om det blir någon förbättring.

Medlem

Jag är ganska säker på att det är en ak74u med. Fanns en del spår av den i spelfilerna, inkluderande elites cac.

Vad är uppdateringar av speetl?

Medlem

RANK UP ! " sergeant sergeant master sergeant shooter person "


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Dom kanske skickar med en rabattkupong för mjölkpaket?
anyway, God jul på er!

Medlem

50 spänn på att vi sett det i något annat FPS...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.

Men det är ju ändå inte utan kostnad efter som du betalar för premiumversionen, eller hur? Om det nu är Elite saken du snackar om

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

RANK UP ! " sergeant sergeant master sergeant shooter person "

Dagens asgarv, man tackar och bugar!

Medlem

"med regelbundna uppdateringar av speetl." Vad är speetl? ;p

Medlem

Menar de 3 kartor som man inte har sett innan?!

och 2 som är "remakes" självklart.

Inaktiv

Jag undrar hur många bf3 wankers som kommer komma in här nu och grina/gnälla över ett spel dom inte ens spelar. Tänker inte försöka räkna ut men kan i alla fall gissa på ett antal kommer i alla fall göra det. Redan några som suttit sig ner och dragit rage. Haters get a life

Medlem
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.

Men det är ju ändå inte utan kostnad efter som du betalar för premiumversionen, eller hur? Om det nu är Elite saken du snackar om

Oj jag missade ordet extra som i "utan EXTRA kostnad". Du har helt rätt. Och, ja, det var Elite jag snackade om, det var därför jag skrev "Call of Duty Elite" i meningen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Skulle gärna vilja ha en DLC som tar bort Fmg9

Medlem

dom kommer faila, men alla p12 kommer köpa det i vilket fall...

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.

Men det är ju ändå inte utan kostnad efter som du betalar för premiumversionen, eller hur? Om det nu är Elite saken du snackar om

Oj jag missade ordet extra som i "utan EXTRA kostnad". Du har helt rätt. Och, ja, det var Elite jag snackade om, det var därför jag skrev "Call of Duty Elite" i meningen.

Jag men varför skriver du då utan kostnad? Det är ju praktiskt sätt DLC'na du betalar för med din månadskostnad för Elite.

Medlem

Att dom skojade att dem gjorde detta spelet och släpper en ny serie spel med en helt ny motor ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av qun0:

Jag undrar hur många bf3 wankers som kommer komma in här nu och grina/gnälla över ett spel dom inte ens spelar. Tänker inte försöka räkna ut men kan i alla fall gissa på ett antal kommer i alla fall göra det. Redan några som suttit sig ner och dragit rage. Haters get a life

Alla gnäller lika mycket, MW3 spelare gnäller på BF3 och vice versa. Så är det bara, för enligt folk så måste allt vara en tävling

Medlem

Förstår itne varför alla ska hata så.. Jag är verkligen ingen p12a men jag tycker spelet är kul.. Mer att göra i spelet är ju bara bra. Sen att alla börjat med DLC som kostar extra är ju skit men det är ju itne bättre med BF3 tex...

Medlem
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.

Men det är ju ändå inte utan kostnad efter som du betalar för premiumversionen, eller hur? Om det nu är Elite saken du snackar om

Oj jag missade ordet extra som i "utan EXTRA kostnad". Du har helt rätt. Och, ja, det var Elite jag snackade om, det var därför jag skrev "Call of Duty Elite" i meningen.

Jag men varför skriver du då utan kostnad? Det är ju praktiskt sätt DLC'na du betalar för med din månadskostnad för Elite.

Jag skriver att det är utan extra kostnad för att det ÄR utan extra kostnad.

Du har missuppfattat det, det finns ingen månadskostnad. Vill man ha Elite Premium så betalar man en årskostnad på 336:-. Där ingår många saker, inte bara alla DLC.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.

Men det är ju ändå inte utan kostnad efter som du betalar för premiumversionen, eller hur? Om det nu är Elite saken du snackar om

Oj jag missade ordet extra som i "utan EXTRA kostnad". Du har helt rätt. Och, ja, det var Elite jag snackade om, det var därför jag skrev "Call of Duty Elite" i meningen.

Jag men varför skriver du då utan kostnad? Det är ju praktiskt sätt DLC'na du betalar för med din månadskostnad för Elite.

Jag skriver att det är utan extra kostnad för att det ÄR utan extra kostnad.

Du har missuppfattat det, det finns ingen månadskostnad. Vill man ha Elite Premium så betalar man en årskostnad på 336:-. Där ingår många saker, inte bara alla DLC.

Kan ni två inte sluta märka varandras ord? Du är ju MW3 fanboi och ville framhäva hur bra och givmilda Activision är genom att skänka bort sina DLC utan kostnad om man har premium. Men eftersom du redan betalar saftiga 300kr+ för mest skit som borde vara gratis tyckte nog exile att du var lite tramsig, det tycker jag med. Eller så har jag helt fel?

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Noterbart är att alla som har premiumversionen av Call of Duty Elite får detta, och alla efterföljande DLC, utan kostnad.

Men det är ju ändå inte utan kostnad efter som du betalar för premiumversionen, eller hur? Om det nu är Elite saken du snackar om

Oj jag missade ordet extra som i "utan EXTRA kostnad". Du har helt rätt. Och, ja, det var Elite jag snackade om, det var därför jag skrev "Call of Duty Elite" i meningen.

Jag men varför skriver du då utan kostnad? Det är ju praktiskt sätt DLC'na du betalar för med din månadskostnad för Elite.

Jag skriver att det är utan extra kostnad för att det ÄR utan extra kostnad.

Du har missuppfattat det, det finns ingen månadskostnad. Vill man ha Elite Premium så betalar man en årskostnad på 336:-. Där ingår många saker, inte bara alla DLC.

Kan ni två inte sluta märka varandras ord? Du är ju MW3 fanboi och ville framhäva hur bra och givmilda Activision är genom att skänka bort sina DLC utan kostnad om man har premium. Men eftersom du redan betalar saftiga 300kr+ för mest skit som borde vara gratis tyckte nog exile att du var lite tramsig, det tycker jag med. Eller så har jag helt fel?

Precis, mycket av det så kallade sakerna som ingår i Elite är helt normala saker som borde vara gratis. Det är som tex statistik som aldrig (så vet jag vet) har man varit tvungen att betala för att få se. Det finns mängder av spel där ute som har denna funktion och det är till och med gratis, så med andra ord så är det DLC'na du betalar för Stongbad. Så ser jag iallafall på saken och jag tror nog ändå att det är många som håller med på det. Du betalar asså vadå run 500 kr för spelet när det kom och sen 336 :- kr om året då asså.

Måste säga att jag är förvånad dock om "innehåll som spelarna aldrig tidigare sett" Aja only time will tell, jag tvekar på det dock.

Medlem

"Saker som vi aldrig tidigare har sett" är ju en väldigt luddig mening som inte betyder så mycket om ens de mest pålitliga utvecklarna/förläggarna skulle häva ur sig den. Tekniskt sett är allt nytt material något som vi aldrig har sett, så vi får väl se vad dem kokar upp haha.

12
Skriv svar