Årets största snackisar

Robot
Årets största snackisar

2011 var året då Mario anklagades för djurplågeri, Duke fick releasedatum och Bethesda utlyste en sextävling. Vilka nyheter fick störst uppmärksamhet och rörde upp känslor hos FZ-läsarna? Vår topp tio är en hopslagning av de mest kommenterade och mest lästa nyheterna.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #diablo-iii, #blizzard, #m2, #battlefield-3, #dice, #battlefield-2, #battlefield-bad-company-2, #battlefield-1942, #battlefield-vietnam-1, #battlefield-2142, #grand-theft-auto-v, #duke-nukem-forever, #bethesda


Medlem
Årets största snackisar

jag vill minnas att fz skrev i en omröstning: vilket nedlagda spel sörjer du mest ? och enda alternativet var duke nukem forever
även så hade ni ett roligt relise datum för spelet år 2047
så min fråga är är ni säkra på att det har släppts
förövrigt ett kanonlir som bara behövde en aningen mer polering för att vasra bra och har nästan har åldrats med värdighet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Minns jag läste det om PETA på internet genom mobilen när vi var utomlands. Galet.
Varit ett riktigt galet spelår faktiskt

Medlem

Tycker där kul att det faktiskt var några som döpte sitt barn till Dovahkiin, någon hade säkert gjort det ändå - kul att just den ungen fick ett coolt namn och gratis spel. (Hans mellan namn är Tom.)

Förstår inte varför alla, varav många säkerligen själv inte har barn, ska döma ut blivande föräldrar i deras namnval. Det finns fullt med mellan namn efter bilmärken, tv-kanaler, popidoler, skådespelare, fiktiva karaktärer etc. Varför skulle det vara så mycket hemskare att namnge efter en gamers intressen? Är det fortfarande en sån himla underground och konstig hobby? (Svaret är "Nej")


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Haha, jag minns gott och väl nyheten om det där mmo´t, har nog aldrig /facepalm så hårt i mitt liv förut^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dovahkiin-nyheten bjöd ju på en hel del stolpskott till kommentarer.

Medlem

MMO-nyheten var nog den bästa och mest uppseendeväckande. Hur kan man inte ha backups?!?! De fick verkligen lära sig den hårda vägen men jäklar vad de kommer vara flitiga med backups i fortsättningen!

Medlem
Skrivet av bondmaster:

jag vill minnas att fz skrev i en omröstning: vilket nedlagda spel sörjer du mest ? och enda alternativet var duke nukem forever
även så hade ni ett roligt relise datum för spelet år 2047
så min fråga är är ni säkra på att det har släppts
förövrigt ett kanonlir som bara behövde en aningen mer polering för att vasra bra och har nästan har åldrats med värdighet

Ja jäklar. DNF levde naturligtvis inte upp till förväntningarna. Men "masshysteri-hatet" från en och samma kritikerkår kändes en smula obefogat och aningens onyanserat
( Det känns som dom testade det på konsol, där alla tekniska problem fanns också )

Annars är det ju MMORPG spelet med missad backup som är på samma nivå av "DOH"


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
1
Skriv svar