Street Fighter-tjejer mot Tekken-brudar

Robot
Street Fighter-tjejer mot Tekken-brudar

Senaste Street Fighter X Tekken-trailern bjuder på filmisk kamp mellan ikoner.

#street-fighter-x-tekken, #tekken-x-street-fighter


Medlem
Street Fighter-tjejer mot Tekken-brudar

nice CG trailer, längtar efter spelet ^^
dock.. i mitten av trailern.. så tänkte jag helt random "Chicks with dicks" <.<... I don't know why.. kanske för att dom är coolare än alla manliga karaktärer i spelet/spelen... oh well.,. enough of that! XD... LÄNGTAR! <3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Medlem

varför ens kommentera när du ska bara säga "usch"?,
du kunde ha spenderat den tiden till något bättre och hållt nyheten ren ;o


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Förvisso glad att dom släpper fighting lir till PC, men har inga bra minnen av Tekken, som jag minns som otroligt segt och street fighter känns likadant som när jag var helt fast i det på super nintendo tiden.
Men, är säkert kul att lira med ett gäng kamrater oavsett, om det nu inte blivit fanservice till en nivå då det är för pinsamt.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

nice CG trailer, längtar efter spelet ^^
dock.. i mitten av trailern.. så tänkte jag helt random "Chicks with dicks" <.<... I don't know why.. kanske för att dom är coolare än alla manliga karaktärer i spelet/spelen... oh well.,. enough of that! XD... LÄNGTAR! <3

Eller så är du bara hentai?

Medlem

Beautiful :3


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Godofcheese:

nice CG trailer, längtar efter spelet ^^
dock.. i mitten av trailern.. så tänkte jag helt random "Chicks with dicks" <.<... I don't know why.. kanske för att dom är coolare än alla manliga karaktärer i spelet/spelen... oh well.,. enough of that! XD... LÄNGTAR! <3

Eller så är du bara hentai?

Låt den delen av diskussionen sluta där!

Inget mer av sådana typer av anklagelser, inte ens på skämt, sänker stämmningen i tråden om ni ska dra in sånt.

Håller med om att fler trådar borde hållas renare än vad de får dras med nu, men det är nog ingen bra ide att börja det argumentet med att först posta "Chicks with dicks" lite klaver tramp för resonemanget.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Me like what i see.
Sånt här har jag länge väntat på!!! =D
Förhoppningsvis så kommer du kunna ha 2 olika spel som möter varandra. Alltså racing spel mot racing spel och krigsspel mot krigsspel osv. Bara jag som skulle vilja ha det såhär?

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Godofcheese:

nice CG trailer, längtar efter spelet ^^
dock.. i mitten av trailern.. så tänkte jag helt random "Chicks with dicks" <.<... I don't know why.. kanske för att dom är coolare än alla manliga karaktärer i spelet/spelen... oh well.,. enough of that! XD... LÄNGTAR! <3

Eller så är du bara hentai?

Låt den delen av diskussionen sluta där!

Inget mer av sådana typer av anklagelser, inte ens på skämt, sänker stämmningen i tråden om ni ska dra in sånt.

Håller med om att fler trådar borde hållas renare än vad de får dras med nu, men det är nog ingen bra ide att börja det argumentet med att först posta "Chicks with dicks" lite klaver tramp för resonemanget.

S-stop being so tsundere, b-baka!

Medlem

Rätt så tråkig trailer. Tycker att dom borde lära sig lite från skaparen av dead fantasy serien.

1
Skriv svar