Rykten: Wii U får e-reader och egen app store

Robot
Rykten: Wii U får e-reader och egen app store

Nintendos nya konsol sägs bli ett paradis för den som vill "e-läsa" serier, böcker och magasin. Vidare ryktas det om att konsolen får en alldeles egen app store.

#nintendo


Medlem
Rykten: Wii U får e-reader och egen app store

Cool! Om de dessutom inkluderar en voicechat, vännerlistor och ett fungerande multiplayer på sina spel också... så kanske man kan spela spel online!

Ursäkta min dryghet. Gillar Nintendo men satsningen blir så komisk med tanke på hur Wii sugit på hårddisk och onlinefronten.

Inaktiv

Det räcker nu

Medlem

Det är verkligen dags för Nintendo att ta steget ut ordentligt. Jag hoppas innerligt att det inte blir något halvhjärtat försök den här gången. Bort med friends codes!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Det är verkligen dags för Nintendo att ta steget ut ordentligt. Jag hoppas innerligt att det inte blir något halvhjärtat försök den här gången. Bort med friends codes!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Bara spelen blir bra...


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar