Nytt DLC till Tropico 4 i mars

Robot
Nytt DLC till Tropico 4 i mars

I mars kan du modernisera din ö med tillägget "Modern Times".

#tropico-4, #kalypso-media


Medlem
Nytt DLC till Tropico 4 i mars

Kul kul, haft många trevliga timmar i Tropico.

Inaktiv

Det jag älskar med Tropico är hur skiten inte tar sig allt för seriös, en jävla rymd raket flyger iväg brevid en trafikerad väg ^^.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Ofta?
Ganska OK DLC då

ADD:
Varför fan skriva DLC när det är expansionspaket?!

Medlem

Älskar också Tropico, har dock endast spelat 3 och 4an.
4an känns precis som 3an och skulle kunnat släppts som en expansion.

Dock hatar jag hur dom mjölkar spelet.
Spelet släpptes med mera byggnader än vad som finns idag(tror 3 st mera), sen tog de bort dem i nästa patch och släppte dem som DLC istället för 4.99$ st.
Det ger inget mervärde att ta bort funktioner bara för att få folk att betala mera

Medlem
Skrivet av Dekker:

Älskar också Tropico, har dock endast spelat 3 och 4an.
4an känns precis som 3an och skulle kunnat släppts som en expansion.

Dock hatar jag hur dom mjölkar spelet.
Spelet släpptes med mera byggnader än vad som finns idag(tror 3 st mera), sen tog de bort dem i nästa patch och släppte dem som DLC istället för 4.99$ st.
Det ger inget mervärde att ta bort funktioner bara för att få folk att betala mera

Mer eller mindre vad alla andra gör då alltså, medans alla fortsätter köpa dessa "dlc" som borde varit i spelet till att börja med.

Dom enda dlc jag har köpt är fallout3/new vegas för att det ger mer story att gå igenom och även då tycker jag att det är för dyrt och köper endast när det är minst 50% rea på steam.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Ofta?
Ganska OK DLC då

ADD:
Varför fan skriva DLC när det är expansionspaket?!

För att det är nedladdningsbart? Kommer knappast till butik.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

#6 Men dawn of war 2: retribution var ett expansion som man bara kunde ladda ner via Steam ? :l Eller?

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

#6 Men dawn of war 2: retribution var ett expansion som man bara kunde ladda ner via Steam ? :l Eller?

Den såldes i butik även om den blev tvunget att reggas in i steam.


signatur

Videomupp

Medlem

Tropico 4 i sig var ju som ett enda stort DLC till Tropico 3.
Men visst, släpp massa DLC och skrot ni, jag väntar ändå med att köpa tills jag kan köpa det kompletta spelet med alla "expansioner" och junk för priset av ETT spel på någon Steam-rea eller dylikt framöver.

Medlem

Mjo.. det är så jag upplever det också. Jag har redan köpt 3'an så 4'an (utan DLC) känns inte riktigt motiverad att köpa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar