Mass Effect 3 slår förbokningsrekord

Robot
Mass Effect 3 slår förbokningsrekord

Den sista delen i Biowares rymdtriologi slår Mass Effect 2 med stor marginal när det gäller förbokningar. EA fortsätter att satsa stort på marknadsföring.

#mass-effect-3, #electronic-arts


Medlem
Mass Effect 3 slår förbokningsrekord

Redan bokat N7 Collector's Edition till Xbox 360. Är grymt taggad, ett av årets mest efterlängtade spel här!

Medlem

Självklart till PC'n. PS3an har bara sambon och spelar Rayman på. Riktiga gejmers använder PC

Medlem

Har bokat N7 Collector's Edition till PC, såklart! Kommer bli riktigt grymt.

Medlem

Redan förbokat till PC, den ultimata spelplatformen


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

N7 CE till 360 så klart. ME är ett konsolspel och riktiga män föredrar att vicka på spakarna istället för att pilla mus.

Medlem

N7 CE till PC, kommer bli episkt awesome! ^^

Medlem

Så vad var ME2's förbokningssiffror?

Medlem

EA=Evil Assholes


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Jag har inte sett en endaste reklam för Mass Effect 3. Adblock plus gör sitt jobb!

Medlem
Skrivet av swordfish:

EA=Evil Assholes

k.

Medlem

Även om jag började mitt äventyr på xboxen så har jag gått över till pc pga fruktansvärda loadingscreens (Man blir lite bortskämd på pc).

Hoppas de fixar så jag kan använda min xbox kontroll dock :/


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Har bokat N7 Collector's Edition för länge sedan Till PC såklart.
Detta kommer utan tvekan bli GOTY 2012. Och hela serien borde bli Game of the millenium!
Helt klart de bästa spel jag spelat!

Medlem

PCn så klart allt annat vore att sälja sig själv.

Medlem

Känns som om Bioware/EA Hypar sönder spelet, så jävla tråkigt när de gör det.

Medlem

Blir till pc denna gång även om jag spelat på 360 innan, fick inte med mina saves när jag bytte till en slim

Medlem

Collector's Edition till PC såklart:D

Medlem

Förbokat collectors ed. till PC! HÅller på för fullt att spela igenom 2an igen (Renegade F*ck yeah!)


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Blir till att vänta med köp tills att man kan köpa alla tre i en samlad box med allt DLC inkluderat


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Blir till att vänta med köp tills att man kan köpa alla tre i en samlad box med allt DLC inkluderat

Hur kan du vänta så pass? Olidligt!

Testpilot

Nu gäller det bara o hinna lira igenom 2an igen som Femshep , rätt smutt med nya DLC't som låter en ställa vilka viktiga saker som man valde i 1an

Medlem

Eftersom jag får posten så jäkla sent där jag bor så är jag inte så sugen på att förboka spel. Sen är inte CE-versionen ens hälften så snygg och stilren som för ME2 CE-version, så det är ännu en anledning. Trodde också på mer exklusivt ingame material förra gången.

Vanlig version köpt i affären till PC blir det. EAs fokus på mer mainstream har dragit ner mina förväntningar extremt mycket jämfört med ME2. På något sätt kunde de i det stora hela inte fucka upp tvåan. PR-maskineriet kring trean har inte alls ingett samma förtroende.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Newklear:

Blir till att vänta med köp tills att man kan köpa alla tre i en samlad box med allt DLC inkluderat

Hur kan du vänta så pass? Olidligt!

Skulle suget bli för stort kan jag alltid låna det från någon. Men jag vill inte punga ut med några pengar förens den superdunderüber boxen kommer ut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

ME3 ska avnjutas framför tvn

lira på pc är som en tråkig grå vardag.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

N7 edition till PC.

Medlem

För mig blir det på 360n För mig så känns serien som en konsoltitel, även om det förstås bara är min egna syn på det hela.

Är väldigt nyfiken på hur väl det förbokas på PS3, hur togs serien emot där när de inte fick del ett utan kastades rått in i det med tvåan?


signatur

Videomupp

Medlem

EA Games - Fuck Up Everything

Medlem

Bokat det men det blir med stor säkerhet inget köp när det kommer, mars månad kommer jag inte köpa vare sig film, spel, musik eller böcker för att få vissa att förstå att vissa inte är beroende av deras produkter. Går ACTA/SOPA/PIPA igenom kommer jag nog aldrig mer köpa media överhuvudtaget, jag äger mer än tillräckligt av dessa för att klara mig hela livet.

Medlem

Förbokade till PC så fort det var möjligt.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

ME3 ska avnjutas framför tvn

lira på pc är som en tråkig grå vardag.

Vad är det som hindrar dig från att sitta framför TV med en 360-kontroll men köra från PC?

12
Skriv svar