Så spelar du Kinect Star Wars

Robot
Så spelar du Kinect Star Wars

Spana in pod-racing, ljussabeldueller och dansande Stormtroopers!

#kinect-star-wars


Medlem
Så spelar du Kinect Star Wars

Dance off?

Och där dog SW..

Medlem

Seriöst... Det där var pinsamt...


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Errrh, nä? Sådär tänker jag aldrig spela något spel.

Medlem

fy satan så risigt

Medlem

säljer sån där smörja?... man kan ju lika gärna titta på teletubes...

Medlem

Som ett troget star wars fan sen 5 års ålder, kan jag nästan inte låta bli att få en tår i ögat om hur dåligt det här är!
Pinsamt

Medlem
Skrivet av DAoG:

Som ett troget star wars fan sen 5 års ålder, kan jag nästan inte låta bli att få en tår i ögat om hur dåligt det här är!
Pinsamt

Samma här, fast jag var nog några år äldre när jag första gången såg dessa makalösa filmer. Gillar den nya boxen som detta spel säljs med men spelet, nej verkligen inte.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

FÖR MKT CASUAL AAAAHHHHH. Så jävla pinsamt när dom dansar, seriöst det här är Star Wars ffs, VAFAN ÄR DETTA?!!

Medlem

Tråkiga är att detta kommer sälja som smör

Medlem

Det enda som såg ok ut var väl pod racingen

Medlem
Medlem

http://nooooooooooooooo.com/ är väll mer rätt vad gäller temat

Moderator | Testpilot

Som jag förstog det skulle det bara vara den här när man slogs. Nej fyfan...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Meh.. vafan det första som dom visade förut var ju intressant. Med att man fightades med lightsabers och dödade Stormtroopers och Sith. Och sedan ändrar dom om det till detta? aja... "ALLA SKA MED!" förr när man hörde ordet Star wars så var det en bra filmtrilogi med kärlek o tänke bakom det. Nu känner man bara skam när man hör ordet "Star wars".

Inaktiv

Kinect spel vänder sig inte till såkallade seriösa spelare,
det finns faktiskt folk som gillar sånt här,
så ni som tycker det är så livsviktigt att vara en seriös hardcoreplayer håll på mer erat cod, battlefield medmera och sitt där och var duktiga.

Vi andra som kan spela allt möjligt och ha kul vi kommer fortsätta göra det, och dom duktiga seriösa spelarna som tycker sig veta vad som ska få finnas och inte kan gå tillbaks till sin duktiga värld.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av HolmisXP:

säljer sån där smörja?... man kan ju lika gärna titta på teletubes...

Att titta på star wars filmer är ungefär som att titta på teletubies, teletubies är ju mognare än Jar jar binks.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Moderator | Testpilot
Skrivet av KarateKurt:

Kinect spel vänder sig inte till såkallade seriösa spelare,
det finns faktiskt folk som gillar sånt här,
så ni som tycker det är så livsviktigt att vara en seriös hardcoreplayer håll på mer erat cod, battlefield medmera och sitt där och var duktiga.

Vi andra som kan spela allt möjligt och ha kul vi kommer fortsätta göra det, och dom duktiga seriösa spelarna som tycker sig veta vad som ska få finnas och inte kan gå tillbaks till sin duktiga värld.

Nu är det inte riktigt det som det handlar om. Utan att det tar ett så fint universum som Star Wars och gör dessa simpla och enkla skitspel. Dans spelet är ett jävla joke. Tänk om det skulle göra en "Dragon Age/Mass Effect Dance central"?! SKulle ju bara förstöra värdet på spelserien.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av KarateKurt:

Kinect spel vänder sig inte till såkallade seriösa spelare,
det finns faktiskt folk som gillar sånt här,
så ni som tycker det är så livsviktigt att vara en seriös hardcoreplayer håll på mer erat cod, battlefield medmera och sitt där och var duktiga.

Vi andra som kan spela allt möjligt och ha kul vi kommer fortsätta göra det, och dom duktiga seriösa spelarna som tycker sig veta vad som ska få finnas och inte kan gå tillbaks till sin duktiga värld.

Nu är det inte riktigt det som det handlar om. Utan att det tar ett så fint universum som Star Wars och gör dessa simpla och enkla skitspel. Dans spelet är ett jävla joke. Tänk om det skulle göra en "Dragon Age/Mass Effect Dance central"?! SKulle ju bara förstöra värdet på spelserien.

Allt som är stort och populärt får alltid lattjolajban grejer som Star Wars kinect,
Lucas Arts säljer sin själ kanske vissa tycker,
men Lucas Arts bryr sig knappast, dom skrattar hela vägen till banken för nu tjänar dom pengar på både seriösa spelare och pajaser,
själv så kommer man skaffa star wars kinect just för att det är en kul grej, troligtvis mer kul än dessa frusterande Lego Star wars.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

1
Skriv svar