Vinn Mass Effect 3 och Vault Case

Robot
Vinn Mass Effect 3 och Vault Case

Skulle ett gratisexemplar av fullbetygaren kanske smaka? Då ska du tävla med FZ.

#mass-effect-3, #bioware


Medlem
Vinn Mass Effect 3 och Vault Case

Tack men nej tack, FZ


signatur

Imperator

Medlem

Vardefull kommentar Reize... Ungefar som min mao.

Medlem

Oh mass effect! då kan jag spela om tycka det är jättebra enda tills bioware spottar mig i ansiktet! JÄTTEROLIGT


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

Om någon ansvarig skulle kunna ändra mitt val från endast spel (360) till ps3-versionen av spel och skal så skulle jag vara oerhört tacksam. Jag valde nämligen fel då jag trodde att det bara var 360-skal det handlade om.

MFZ
Medlem

första spelet som jag VERKLIGEN vill vinna.

komigen nu, fz. DONT LET ME DOWN!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Jag håller tummarna stenhårt! Jag spelar visserligen Mass Effect på pc nuförtiden, men vault case vore riktigt jäkla fränt att pynta xboxen med


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av MythLastbil:

Oh mass effect! då kan jag spela om tycka det är jättebra enda tills bioware spottar mig i ansiktet! JÄTTEROLIGT

Va?

Medlem
Skrivet av MythLastbil:

Oh mass effect! då kan jag spela om tycka det är jättebra enda tills bioware spottar mig i ansiktet! JÄTTEROLIGT


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Hoppas min dröm går i uppfyllelse :), vore riktigt riktigt trevligt att vinna detta, lycka till allihopa

Medlem

Hade jag inte redan spelat Mass Effect 3 hade jag velat tävla. Nu när jag vet dåligt det blivit så avstår jag. Vill inte ens vara ägare till skiten. Lycka till, ni som tävlar!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hade jag inte redan spelat Mass Effect 3 hade jag velat tävla. Nu när jag vet dåligt det blivit så avstår jag. Vill inte ens vara ägare till skiten. Lycka till, ni som tävlar!

jag fattar inte vad du tycker har blivit dåligt. uppdragen är minst lika bra som de andra spelen. styrningen är markant bättre. visst har de skalat av för mycket av rpg delen men det är ett grymt bra spel.

Medlem

Om jag inte vinner ME3 så får jag vänta tills den ligger i Coops rea låda.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av cordylus:
Skrivet av Luciphear:

Hade jag inte redan spelat Mass Effect 3 hade jag velat tävla. Nu när jag vet dåligt det blivit så avstår jag. Vill inte ens vara ägare till skiten. Lycka till, ni som tävlar!

jag fattar inte vad du tycker har blivit dåligt. uppdragen är minst lika bra som de andra spelen. styrningen är markant bättre. visst har de skalat av för mycket av rpg delen men det är ett grymt bra spel.

Du har inte spelat klart det antar jag.

Medlem

Spelet med århundradets sämsta slut. Vilken besvikelse.

Medlem
Skrivet av cordylus:
Skrivet av Luciphear:

Hade jag inte redan spelat Mass Effect 3 hade jag velat tävla. Nu när jag vet dåligt det blivit så avstår jag. Vill inte ens vara ägare till skiten. Lycka till, ni som tävlar!

jag fattar inte vad du tycker har blivit dåligt. uppdragen är minst lika bra som de andra spelen. styrningen är markant bättre. visst har de skalat av för mycket av rpg delen men det är ett grymt bra spel.

Jag skulle ha sagt i stort sett samma sak om jag inte spelat klart det. Helt ok spel (lite för avskalat ur ett RPG perspektiv dock jämfört med 2an, för att inte tala om 1an) ända fram till de sista 15 minuterna.
Sista 15 minuterna förstörde inte bara ME3 utan alla tidigare spel och hela mass effect universumet. Helt jävla värdelöst slut.

Inaktiv

Nu är jag med! hoppas på en vinst! det var ett bra tag sen!

Medlem

hmm. nej jag har inte spelat färdigt. jag lyckas nästan aldrig sitta längre än nån timma om dagen. har dock spelat det här ganska mycket. är uppe i 10 timmar lr nåt liknande.

1
Skriv svar