Angry Birds Space – gameplay från rymden

Robot
Angry Birds Space – gameplay från rymden

Rovios nästa fågelspel marknadsförs tillsammans med NASA och är det första spelet som visas upp från rymden.

#rovio, #angry-birds-space, #electronic-arts


Medlem
Angry Birds Space – gameplay från rymden

fysiken ser ju roande ut, men jag vet inte....


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

"Samsung Galaxy-mobil får spela 30 nivåer gratis i Angry Birds Space i tre månader", betyder mao att sötebrödsdagarna för Android ägare är över.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

när började nasa bli oseriösa och leka med mobilspel istället för raketforskning

Medlem
Skrivet av riktigninja:

när började nasa bli oseriösa och leka med mobilspel istället för raketforskning

Ja, så dåligt med pengar dem verkar få så har dom nog inte så mycket mer för sig 8D

Medlem

haha ser riktigt tråkigt ut

Medlem

Själv tyckte jag det verkar vara roligaste angrybirds spelet hittills, jag gillar dom alla tidigare varianterna också, men här verkar det bli lite mer kaos och inte lika förutsägbar fysik, fysiken har alltid varit det bästa med AB spelen.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

värkar jätte roligt

Inaktiv

Har spelat alla Angry Birds spel, har köpt 3 gosedjur och har en riktigt cool T-shirt! Så grymt! jag känner mig som ett litet barn.

Medlem

Hur fan fick han dit äggen? :<

1
Skriv svar