Slaget vid Gettysburg som du aldrig sett det förut

Robot
Slaget vid Gettysburg som du aldrig sett det förut

Se utvecklarna presentera krigsspelet Gettysburg: Armored Warfare – ett spel med en minst sagt unik twist!

#gettysburg-armored-warfare, #radioactive-software, #paradox-interactive


Medlem
Slaget vid Gettysburg som du aldrig sett det förut

Hmm.

Medlem

Ser inge vidare ut måste jag säga.

Medlem
Medlem

Påminner lite om Darkest of Days..
DoD kunde ju blivit riktigt bra med en vettig story


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Varför skulle jag vilja använda ett gevär från 1800-talet om det finns "maskingevär från framtiden"?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Äntligen ett RTS där man kan gå in och styra gubbarna själv.

Medlem

Såg rätt B ut, avstår.

Medlem

signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Det ser ut att ha några intressenta spel idéer. Men fult genomfört och ser allmänt ospelbart ut.

Medlem

Oavsett om spelet suger eller ej skall de ha cred för:
- Integrated World Editor for creating your own battlefields
- Full toolset for creating and sharing modifications via Steam Workshop


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ish
Medlem
Skrivet av Sayton:

Äntligen ett RTS där man kan gå in och styra gubbarna själv.

Inget nytt med det iofs..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Väldigt intressant koncept. Dock så tycker jag att själva spelvärlden verkar rätt tråkig. Spelkonceptet skulle fungera tusen gånger bättre i en värld som tex warhammer 40K, särskilt eftersom armybuilder funktionen skulle gå att koppla mot tabletop spelet. Finns en del likheter.

Har inte riktigt gillat hela grejen med att kasta in olika tidsåldrar mot varandra... cavemen vs future soldier! you get 10000 cavemen for one future soldier! what will you pick!

Medlem

gör klart skiten så danny green kan forsätta med urban empires !
http://www.urban-empires.com/

Medlem
Skrivet av criticalfailure:

Väldigt intressant koncept. Dock så tycker jag att själva spelvärlden verkar rätt tråkig. Spelkonceptet skulle fungera tusen gånger bättre i en värld som tex warhammer 40K, särskilt eftersom armybuilder funktionen skulle gå att koppla mot tabletop spelet. Finns en del likheter.

Har inte riktigt gillat hela grejen med att kasta in olika tidsåldrar mot varandra... cavemen vs future soldier! you get 10000 cavemen for one future soldier! what will you pick!

Skrivet av Hannu:

Såg rätt B ut, avstår.

Skrivet av Jason Statham:

Det ser ut att ha några intressenta spel idéer. Men fult genomfört och ser allmänt ospelbart ut.

Spelet är gjort av endast 1person !

Medlem

det där är nått som jag har fantiserat om då jag är ett stort fan utav amerikanska inbördes kriget, hur det skulle ha sett ut om det stod 2-3 gubbar med varsin minigun och bara pepprade ned rebellerna under pickets charge.
jag kommer nog att slänga ett öga på spelet iaf för att mätta min fantasi.

Medlem

All F2P är skräp!

Medlem

Fan va alla gnäller. Men men PC-spelarna är några riktiga bitterfittor =P

Medlem
Skrivet av DAoG:

Fan va alla gnäller. Men men PC-spelarna är några riktiga bitterfittor =P

Well, till skillnad från konsolldräggen så tar vi inte den med glädje i tvåan och skriker om mer.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av mangemani:

det där är nått som jag har fantiserat om då jag är ett stort fan utav amerikanska inbördes kriget, hur det skulle ha sett ut om det stod 2-3 gubbar med varsin minigun och bara pepprade ned rebellerna under pickets charge.
jag kommer nog att slänga ett öga på spelet iaf för att mätta min fantasi.

Vill de ha lite bättre spridning så kunde de ju tagit ett slag som någon utanför USA bryr sig om.. De har fan målat in sig i hörnet med detta scenario.

Dessutom, jag blir lite illa berörd när läser "fan" av krig.. Folk blir dödade och lemlestade. Familjer förlorar fäder och söner. Och det är du ett "fan" av?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av DAoG:

Fan va alla gnäller. Men men PC-spelarna är några riktiga bitterfittor =P

Well, till skillnad från konsolldräggen så tar vi inte den med glädje i tvåan och skriker om mer.

Det gör ni ju visst, men ni gnäller istället o tycker att den är för liten.
Vad nu din kommentar har med nyheten att göra vet jag inte. Är själv pc-spelare, men jag är ingen okonstruktiv gnällare som Pc-spelarna på FZ.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av mangemani:

det där är nått som jag har fantiserat om då jag är ett stort fan utav amerikanska inbördes kriget, hur det skulle ha sett ut om det stod 2-3 gubbar med varsin minigun och bara pepprade ned rebellerna under pickets charge.
jag kommer nog att slänga ett öga på spelet iaf för att mätta min fantasi.

Vill de ha lite bättre spridning så kunde de ju tagit ett slag som någon utanför USA bryr sig om.. De har fan målat in sig i hörnet med detta scenario.

Dessutom, jag blir lite illa berörd när läser "fan" av krig.. Folk blir dödade och lemlestade. Familjer förlorar fäder och söner. Och det är du ett "fan" av?

ja, jag gillar historia och militära saker där krig ingår och amerikanska inbördes kriget är en utav favorit epokerna.
fullt medveten om att folk dör i krig, ja det är synd och hemskt, men man kan ändå ha ett brinnande intresse utav att läsa om krigen.
innan du försöker hoppa på någon ang detta så kanske du ska slänga ett öga på allt folk som sitter och skriker "yes yes, döda döda, mer mer" i spel som tex BF3, BF3 som utspelar sig i modernt krig där mycket hemska saker utspelar sig under, där har du nått att bli berörd utav om du nu tar illa upp utav att jag har historia som intresse.

1
Skriv svar