F1 2012 tillkännagivet – se första trailern nu

Robot
F1 2012 tillkännagivet – se första trailern nu

Kooperativa spelmoment att vänta dig, och därtill mer av allt gentemot tidigare kreationer. Spana in första filmbiten i vårt arkiv.

#f1-2012, #codemasters


Medlem
F1 2012 tillkännagivet – se första trailern nu

Var är trailern?

Medlem
Medlem

Finns på spelets hemsida om inte annat
http://www.formula1-game.com/uk/

och på deras youtube kanal
http://www.youtube.com/user/formula1game

Medlem

Det jag önskar är att Codemasters hottar upp ljudet mer. Kanske kan dom låta Dice göra den biten, så det dånar i väggarna av motorljud än som nu när det låter som en sväm arga bin. Önskar även fler inställningar på bilen + att man fysiskt ska kunna se hur bilen ändras när man gör inställningarna.

Sen får dom gärna fila mer på grafiken. Sen borde bilarna kunna gå söner på fler olika sätt än samma som de kört med i två år på raken. Gärna att man kan halka på oljefläckar på banan med och lite mer skräp som ligger kvar på banan efter kollisioner. Det var mina önskemål jag kunde komma på snabbt

Medlem

Jag vill se en TRAILER!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Hoppas dem fixar buggarna, speciellt sparfilssystemet!

Medlem

Då kanske man trots allt skulle bli en F1-förare, det verkar ju inte så svårt!

Någon som ska ha ett glas mjölk såhär på morgonkvisten?

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Någon som ska ha ett glas mjölk såhär på morgonkvisten?

Sportspel som kommer i "nyutgåva" varje säsong är inget nytt, det har funnits sen mitten av 90-talet eller ännu tidigare.

//Surmjölk

Medlem

Ok. Visst. Jag läser recensionerna när det kommer och väntar ett par månader och läser sedan användarnas åsikter och om det fortfarande anses bra på PS3 då kan det kanske bli ett köp. Tills dess kommer jag vara kyligt inställd.

Det handlar inte om att de ska pilla på små detaljer. Det handlar om att fundamentala grejjer ska funka som att det ska gå att köra med de vanligaste rattarna utan att drabbas av dödzoner, menyerna och musiken ska inte hinna deprimera ihjäl en innan man kommit till banan, PS3 ska inte se ut som PS2 och replay ska inte vara nåt jävla helikoperperspektiv, snälla.

Skrivet av yonaz:

Jag vill se en TRAILER!

Fast varför vill du det? Codemasters kommer bara göra en animerad film ändå. Dom lär ju inte visa nåt gameplay, det är ju så osexigt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Älskar denna spelserie och har spelat sedan F1 2010. Kör det på PS3 med en logitech G25 ratt. Spel som dessa skall spelas med en riktigt bra ratt annars kommer det aldrig till sitt rätta.
Vad jag saknat genom hela spelserien är att kunna ställa brake bias, bromsbalansen, innifrån cockpit när man kör. Fattar inte hur CM inte kan ha denna funktion med i ett racingspel. Samma sak med att inte kunna ställa diffens påverkan vid acceleration och inbromsning. Dessa två funktioner är något som skulle tillföra spelet helt nya dimensioner. Jag älskar F1 201x serien men untan dessa två funktioner så fattas det där lilla extra liksom


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

1
Skriv svar