I Am Alive toppar försäljningslistan på XBLA

Robot
I Am Alive toppar försäljningslistan på XBLA

Första veckan för överlevnadsspelet gick riktigt bra. Det är det mest sålda bland arkadtitlar.

#i-am-alive, #gotham-city-impostors, #alan-wakes-american-nightmare


Medlem
I Am Alive toppar försäljningslistan på XBLA

Tyckte det var ett bra billigt spel som räckte en helg, långsam spänning och lite problemlösning.
Har länge saknat denna typ av spel släpps inte så många av dessa idag.

Medlem

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

I Am Alive blev väl bara en tummetott mot förväntat dessutom. Ingen fullängdare ens värd att göra boxed retail av.

Medlem

Behöver man guld för att köpa detta?

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

Bojkottar också detta företag på andra grunder, de förtjänar inte dessa framgångar. Nej tacka vet jag indie-utvecklarna och Kickstarter, ger hellre dessa mina pengar än ett företag som Ubisoft.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av LariosoDog:

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

Bojkottar också detta företag på andra grunder, de förtjänar inte dessa framgångar. Nej tacka vet jag indie-utvecklarna och Kickstarter, ger hellre dessa mina pengar än ett företag som Ubisoft.

Jag tror du missat att detta är ett konsol spel, och inte ett PC spel, inga låsta filer inget konstigt bara ett riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av johntis:

Behöver man guld för att köpa detta?

Beror på vad du menar med guld guld som i cash så ja typ hundra 130 spänn eller 1200 Microsoft points, Tänker du på om det krävs ett Guld Live konto så är svaret nej det behövs inte spelet har inget stöd för online game-play.

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av LariosoDog:

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

Bojkottar också detta företag på andra grunder, de förtjänar inte dessa framgångar. Nej tacka vet jag indie-utvecklarna och Kickstarter, ger hellre dessa mina pengar än ett företag som Ubisoft.

Jag tror du missat att detta är ett konsol spel, och inte ett PC spel, inga låsta filer inget konstigt bara ett riktigt bra spel.

Jag bojkottar Ubisoft, det innebär ALLT de ger ut, jag är mycket väl medveten om att detta är ett konsolspel. Har varit intresserad av det här spelet sedan jag först hörde talas om det men idag är jag inte ett dugg intresserad, detta tack vare hur Ubisoft beter sig mot sina pc köpare. Jag trodde de hade lärt sig efter alla problem med Starforce men nej då, samma gamla Ubisoft som vägrar inse att felet ligger hos dom själva inte deras köpare.

Medlem

Har fotfarande inte bestämt mig om jag ska ge det ett försök eller inte. Tycker det verkar väldigt intressant, trots att de inte verkar utfört det på ett bejublat sätt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av LariosoDog:

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

Bojkottar också detta företag på andra grunder, de förtjänar inte dessa framgångar. Nej tacka vet jag indie-utvecklarna och Kickstarter, ger hellre dessa mina pengar än ett företag som Ubisoft.

Jag tror du missat att detta är ett konsol spel, och inte ett PC spel, inga låsta filer inget konstigt bara ett riktigt bra spel.

Jag bojkottar Ubisoft, det innebär ALLT de ger ut, jag är mycket väl medveten om att detta är ett konsolspel. Har varit intresserad av det här spelet sedan jag först hörde talas om det men idag är jag inte ett dugg intresserad, detta tack vare hur Ubisoft beter sig mot sina pc köpare. Jag trodde de hade lärt sig efter alla problem med Starforce men nej då, samma gamla Ubisoft som vägrar inse att felet ligger hos dom själva inte deras köpare.

OK, synd för det är i så fall du som kommer gå miste om ett trevligt spel, som denna gång inte lider av dessa bekymmer.

Medlem

väntar tills det kommer till ps3

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av LariosoDog:

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

Bojkottar också detta företag på andra grunder, de förtjänar inte dessa framgångar. Nej tacka vet jag indie-utvecklarna och Kickstarter, ger hellre dessa mina pengar än ett företag som Ubisoft.

Jag tror du missat att detta är ett konsol spel, och inte ett PC spel, inga låsta filer inget konstigt bara ett riktigt bra spel.

Jag bojkottar Ubisoft, det innebär ALLT de ger ut, jag är mycket väl medveten om att detta är ett konsolspel. Har varit intresserad av det här spelet sedan jag först hörde talas om det men idag är jag inte ett dugg intresserad, detta tack vare hur Ubisoft beter sig mot sina pc köpare. Jag trodde de hade lärt sig efter alla problem med Starforce men nej då, samma gamla Ubisoft som vägrar inse att felet ligger hos dom själva inte deras köpare.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av LariosoDog:

Bojkottar Ubisoft genrellt för de har så många låsta sparfiler/titlar man inte kan göra backup på.

Bojkottar också detta företag på andra grunder, de förtjänar inte dessa framgångar. Nej tacka vet jag indie-utvecklarna och Kickstarter, ger hellre dessa mina pengar än ett företag som Ubisoft.

Jag tror du missat att detta är ett konsol spel, och inte ett PC spel, inga låsta filer inget konstigt bara ett riktigt bra spel.

Jag bojkottar Ubisoft, det innebär ALLT de ger ut, jag är mycket väl medveten om att detta är ett konsolspel. Har varit intresserad av det här spelet sedan jag först hörde talas om det men idag är jag inte ett dugg intresserad, detta tack vare hur Ubisoft beter sig mot sina pc köpare. Jag trodde de hade lärt sig efter alla problem med Starforce men nej då, samma gamla Ubisoft som vägrar inse att felet ligger hos dom själva inte deras köpare.

http://i.imgur.com/WPbeM.jpg

Och med det ville du säga vad? Fast baserat på vad du skrivit i andra trådar så verkar du vara en person som köper all BS som företagen kommer med. Fortsätt du med det, bli inte förvånad om du i framtiden kommer få betala mer för mindre. Utgivarna formligen älskar alla dessa "får" som inte kan tänka själva.

Medlem

PcGamer: Så alla som tycker du överdriver är "får"? Alla som köper de fantastiska spel som Ubisoft faktiskt släpper (Assassins Creed- eller Rayman-serierna som jag håller som favoriter) är "får"?

Ja, vissa grejer Ubisoft håller på med är knappast något som främjar spelmarknaden - jag håller med. Men jag tycker inte man ska gå runt och kalla folk "får" för att de faktiskt köper bra spel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

KoP
Medlem

Har precis börjat spela detta och hitills är jag inte besviken.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

PcGamer: Så alla som tycker du överdriver är "får"? Alla som köper de fantastiska spel som Ubisoft faktiskt släpper (Assassins Creed- eller Rayman-serierna som jag håller som favoriter) är "får"?

Ja, vissa grejer Ubisoft håller på med är knappast något som främjar spelmarknaden - jag håller med. Men jag tycker inte man ska gå runt och kalla folk "får" för att de faktiskt köper bra spel.

Nej, de som däremot köper spelen, köper all BS kring dag1 DLC och inte bara struntar i sina rättigheter som konsument utan dessutom försvarar hur bolagen fullständigt skiter i dessa rättigheter, de är det.

Visst gör Ubisoft grymma spel, det säger jag absolut inte emot, hade det inte varit för hur Ubisoft behandlar sina kunder hade jag nog utan större problem köpt detta spel, jag hade köpt Rayman Origin (som även det var ett spel jag var väldigt intresserad av innan Ubisoft återigen visade sin rätta sida). Men det handlar om mer än bara spelen, tråkigt att det ska behöva göra det för spel är något jag älskat sedan jag första gången som 6 åring kom i kontakt med dom.

Inaktiv
Skrivet av tuckdragon:

väntar tills det kommer till ps3

Då får du nog vänta länge då, för vad man vet så är det et xbox only spel.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

1
Skriv svar