Rykte: Prey 2 nedlagt

Robot
Rykte: Prey 2 nedlagt

Nästa vecka kan det bli officiellt att Humanhead Studios sci-fi-pangare inte får se världens ljus.

#nyhetstips, #human-head, #prey-2-2, #zenimax, #prey, #bethesda


Medlem
Rykte: Prey 2 nedlagt

Hoppas inte detta stämmer =(

Medlem

Jävligt synd på ett mycket lovande spel.


signatur

Imperator

Inaktiv

Sci fi öppenvärldpangare med lite rpg, kan det bli bättre?

Inaktiv

Pray var inget vidare spel enligt mitt eget tycke. Men man kanske ska ladda ner och testa det och ge det en chans och kanske börjar tycka om det

Medlem

Tyckte verkligen att det lät intressant, skulle vara väldigt synd om de lägger ner spelet

Medlem
Medlem

Ah det vore så trist om det vore sanning!

Medlem

Äh hade ändå sugit, dom sa ju att dom där teleport hålen skulle inte vara med ,det tyckte jag var väldigt coolt gjort...

Medlem

Vafan, ett av de få spel jag verkligen såg fram emot, hoppas bara är ett rykte även om de flesta brukar visa sig vara sanna.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Äh hade ändå sugit, dom sa ju att dom där teleport hålen skulle inte vara med ,det tyckte jag var väldigt coolt gjort...

så bara för att en liten sak skulle inte finnas med så skulle hela spelet suga? låter väldigt ologiskt

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Medlem

Tråkigt, tyckte idéen med att vara prisjägarei en bladerunner-aktig stad fylld med aliens var lite annorlunda o coolt.
Diggade verkligen trailern också när den kom, johnny cash är aldrig fel!

Medlem

Fan va synd om detta är sant. Ett av de spelen jag såg/ser mest fram emot i år

Medlem

Sorgligt om så är fallet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

kommer väll tebax som ett kickstarter projekt som allt verkar göra nu för tiden...

Medlem

Synd om det stämmer, jag har varit lite sugen på ett bounty hunter spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tråkigt. Det första spelet hade en viss charm med en del för den tiden unika element. Som ren FPS var det inget mot konkurrenterna. Storyn, portalerna, reversed gravity och spiritworld var sånt som gjorde spelet kul. Nu hade de iofs rensat bort en del av de elementen till 2an.


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem
Skrivet av savox:

Tråkigt. Det första spelet hade en viss charm med en del för den tiden unika element. Som ren FPS var det inget mot konkurrenterna. Storyn, portalerna, reversed gravity och spiritworld var sånt som gjorde spelet kul. Nu hade de iofs rensat bort en del av de elementen till 2an.

Men så har också tvåan INGENTING med första spelet att göra. Det är ett open world parkour-spel i förstaperson i princip.


signatur

Imperator

Medlem

Ryktet har varit i luften i några dagar. Nu väntar jag bara på att de ska bekräfta det.
Synd om det nu är sant. Spelet var riktigt intressant .

Medlem

Känns som något som borde förnekas ganska snabbt om det inte var sant, men istället får man "inga kommentarer" som svar. Jag tror inte de skulle ha någon anledning att svara så om det inte var sant.

Medlem

Vad är det för några päreträ som bestämmer om dessa saker?? Byråkrater och legofinansieärer? Om man inte kan tjäna två extra euro ska man lägga ner alla intressanta projekt? Nä, det var bättre på Jeff Minters tid.. Lite flum men många koola projekt som de flesta i slutändan tyckte om..

Va!? Spelchock! Så får de inte göra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Yes! Nu ska jag grädda våfflor!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Human heads borde försöka göra en uppföljare till Rune


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Human heads borde försöka göra en uppföljare till Rune

Det var ett bra spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser/såg fram emot Prey 2 så jag hoppas inte detta stämmer.

Medlem

Kanske lika bra, spelet var väl säkert 10 år bort ändå ? xD

Medlem

I'm not amused.

12
Skriv svar