Angry Birds Space nedladdat 10 miljoner gånger

Robot
Angry Birds Space nedladdat 10 miljoner gånger
Medlem
Angry Birds Space nedladdat 10 miljoner gånger

win


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

detär hundra ggr bättre än klassiska


signatur
Medlem

Så jävla kul är det inte men jag brukar tröttna på alla mobilspel fort.

Medlem

Det är ju helt klart bättre än originalet men det är inte speciellt kul i längden..

Medlem

Genialt, inget spel som lockar mig för fem öre, men för nyblivna spelsvenssons så


signatur

Retro.

Inaktiv

Det som är nackdelen med mobilspel, först var jag helt lyrisk över alla spel men nu känns det som att alla gör samma spel och en miljard varianter av dom. Värre än på pc och konsoll

Medlem

Jag vet inte vad Angry Birds är för nåt. Jag har bara hört folk säga att alla vet vad det är.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

They got em by the balls...

Ish
Medlem

Vem spelar spel på mobilen, aldrig fattat det..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ganska många spelar på mobilen.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Rubriken borde ha varit: Angry Birds Space nedladdat gratis 10 miljoner gånger... Piip..piiip

Medlem
Skrivet av Element_Five:

Ganska många spelar på mobilen.

Ja men det är den lägsta formen av gaming också. Häromdagen så fick jag se en kollega visa NFS HP på mobilen. "Kolla det går att styra och boosta" och så vred han mobilen lite fram och tillbaka, garvade lite och stängde sen av. Såklart, för det är ju helt värdelöst att försöka spela det kompetenta spelet på mobil.

Pärlor för svin.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Inte riktigt förstått det här med angry birds, men får väl ta och testa detta bara för att:P

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Element_Five:

Ganska många spelar på mobilen.

Ja men det är den lägsta formen av gaming också. Häromdagen så fick jag se en kollega visa NFS HP på mobilen. "Kolla det går att styra och boosta" och så vred han mobilen lite fram och tillbaka, garvade lite och stängde sen av. Såklart, för det är ju helt värdelöst att försöka spela det kompetenta spelet på mobil.

Pärlor för svin.

Kan inte överhuvudtaget anse spelandet på mobiltelefon vara någon form av gaming alls.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Element_Five:

Ganska många spelar på mobilen.

Ja men det är den lägsta formen av gaming också. Häromdagen så fick jag se en kollega visa NFS HP på mobilen. "Kolla det går att styra och boosta" och så vred han mobilen lite fram och tillbaka, garvade lite och stängde sen av. Såklart, för det är ju helt värdelöst att försöka spela det kompetenta spelet på mobil.

Pärlor för svin.

Kan inte överhuvudtaget anse spelandet på mobiltelefon vara någon form av gaming alls.

Det kan inte jag heller anse.


signatur

Retro.

Medlem

Håller inte med alls dessvärre, spel på mobiler är något som växer lavinartat och nyttjas av både hardcore gamers och av casual gamers. Det är också något som utvecklas och bara blir bättre och bättre i och med att förutsättningarna blir bättre.

Vad framtiden har att bjuda på kan vi låta vara osagt men vi ska definitivt inte räkna bort spel på mobiler och vad mobiler/smarta mobiler kan göra/kommer kunna göra.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av Element_Five:

Håller inte med alls dessvärre, spel på mobiler är något som växer lavinartat och nyttjas av både hardcore gamers och av casual gamers. Det är också något som utvecklas och bara blir bättre och bättre i och med att förutsättningarna blir bättre.

Vad framtiden har att bjuda på kan vi låta vara osagt men vi ska definitivt inte räkna bort spel på mobiler och vad mobiler/smarta mobiler kan göra/kommer kunna göra.

Javisst, men jag håller ändå inte med.
Spel på dagens mobiltelefoner får va bra mycket mer avancerade i spelmekanik innan de blir intressant för mig, här duger då inte Angry birds, vare sig i rymden eller någon annanstans.


signatur

Retro.

Medlem

Men där det som det ska vara, smaken är som...

Har inga problem att ena stunden spela Men of War / Red Orchestra / Hearts Iron .. vad som och sen sätta mig i soffan och lira lite Angry Birds... men det är jag kanske ensam om, men spelar ingen större roll då jag finner det trevligt


signatur

Gamer since day one!

1
Skriv svar