Indieundret Fez förbi certifieringen

Robot
Indieundret Fez förbi certifieringen

Förvänta dig Polytrons indieäventyr till XBLA inom några veckor. Varför inte spana in trailern från testutgåvan igen?

#fez, #polytron


Medlem
Indieundret Fez förbi certifieringen

"Fez har uppmärksammat ordentligt av "förstå-sig-påare", men detta behöver inte på något sätt innebära att det är intressant i dina ögon. Vår fråga blir då självfallet, är det för dig någonting som lockar med Fez överhuvudtaget?"

Oj vad antagonistiskt. Så är man inte "förstå-sig-påare" så är det inget att ha?

Jag har varit sjukt peppad på detta sedan jag såg första screenshoten. Om det gör mig till elitistisk, må så vara.

Medlem

Yeah, ska bli kul att spela detta spel, ser väldigt kul ut

Medlem
Skrivet av helldrivers:

"Fez har uppmärksammat ordentligt av "förstå-sig-påare", men detta behöver inte på något sätt innebära att det är intressant i dina ögon. Vår fråga blir då självfallet, är det för dig någonting som lockar med Fez överhuvudtaget?"

Oj vad antagonistiskt. Så är man inte "förstå-sig-påare" så är det inget att ha?

Jag har varit sjukt peppad på detta sedan jag såg första screenshoten. Om det gör mig till elitistisk, må så vara.

Jag tänkte att det kunde vara lite intressant att kontra den optimistiska rubriken med lite mörk slutkläm. Kanske trampade jag snett i Tobleronen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hörde något om att frontkillen för Fez är en riktig sk*tstövel och uppmärksamhetsökare. Ska bli kul att se med det här spelet om han har en stor trut bara eller om det blir så fräsigt som det talats om.


signatur

Just an honest man in a leather mask

KoP
Medlem

Ser lite småkul ut. Blir till att testa trial versionen när spelet anländer och hoppas att man blir motiverad till ett köp av fullversionen.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av helldrivers:

"Fez har uppmärksammat ordentligt av "förstå-sig-påare", men detta behöver inte på något sätt innebära att det är intressant i dina ögon. Vår fråga blir då självfallet, är det för dig någonting som lockar med Fez överhuvudtaget?"

Oj vad antagonistiskt. Så är man inte "förstå-sig-påare" så är det inget att ha?

Jag har varit sjukt peppad på detta sedan jag såg första screenshoten. Om det gör mig till elitistisk, må så vara.

Jag tänkte att det kunde vara lite intressant att kontra den optimistiska rubriken med lite mörk slutkläm. Kanske trampade jag snett i Tobleronen.

Nåja, kanske var jag överkänslig och gnällig här på min kant. Sett idag tycker jag kanske att det inte var så farligt ändå, och möjligen rent av lite befriande.

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Hörde något om att frontkillen för Fez är en riktig sk*tstövel och uppmärksamhetsökare. Ska bli kul att se med det här spelet om han har en stor trut bara eller om det blir så fräsigt som det talats om.

Heter han Molydeux?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Ser ut som att det skulle kunna bli en intressant upplevelse att ta sig igenom.

Är det 360 exklusivt? Stannar det där så kommer jag tyvärr aldrig spela det.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Ser ut som att det skulle kunna bli en intressant upplevelse att ta sig igenom.

Är det 360 exklusivt? Stannar det där så kommer jag tyvärr aldrig spela det.

Om tillräckligt många köper det så kanske det kommer en portning. Troligtvis till PC först.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av helldrivers:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av helldrivers:

"Fez har uppmärksammat ordentligt av "förstå-sig-påare", men detta behöver inte på något sätt innebära att det är intressant i dina ögon. Vår fråga blir då självfallet, är det för dig någonting som lockar med Fez överhuvudtaget?"

Oj vad antagonistiskt. Så är man inte "förstå-sig-påare" så är det inget att ha?

Jag har varit sjukt peppad på detta sedan jag såg första screenshoten. Om det gör mig till elitistisk, må så vara.

Jag tänkte att det kunde vara lite intressant att kontra den optimistiska rubriken med lite mörk slutkläm. Kanske trampade jag snett i Tobleronen.

Nåja, kanske var jag överkänslig och gnällig här på min kant. Sett idag tycker jag kanske att det inte var så farligt ändå, och möjligen rent av lite befriande.

Ibland blir det så, jag menar, man ser saker olika beroende på vilka ögon man använder ^^


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar