Rulla runt på bikinibröst i nya Super Monkey Ball

Robot
Rulla runt på bikinibröst i nya Super Monkey Ball

Sega slår rekord i bisarr marknadsföring – gör en bana baserad på en känd japansk baddräktsmodells kropp!

#super-monkey-ball-banana-splitz


Medlem
Rulla runt på bikinibröst i nya Super Monkey Ball

Shit vad förnedrande för alla jordens kvinnor, sådant kan vi inte låta ske i Sverige!

Medlem

Haha vad tusan xD

Medlem

eh ja, va säger man? Japaner?...

Varför är jag inte förvånad....

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Shit vad förnedrande för alla jordens kvinnor, sådant kan vi inte låta ske i Sverige!

NÄ Herreguuuud det får vi ju inte göra!!! Kan någon tipsa Aftonbladet så dom kan skriva en chock-artikel om den här hemska reklamen?! Tipsa SVT också! Dom kanske kan bjuda in någon från FI-partiet och gemensamt gråta ut om det i morgonsoffan??

Skämt åsido, tack vare sjukt irriterande personer som dig så är jag oerhört glad över att vara bosatt i Asien och inte i feministträsket Sverige, där allt ska vara så jävla PK som möjligt, och folk stör sig på minsta lilla struntsak som egentligen saknar betydelse.

Tack och hej.

Medlem

...
*mumlar något om att också vilja vara en boll*
<.<
*sticker*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

haha vad meningslöst. Passar ju jättebra i den typ av spel... lol
Vad är nästa steg? Studsa upp och ner på en "Boner" (Bowser)?


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Skrivet av Dosan:
Skrivet av Tobblish:

Shit vad förnedrande för alla jordens kvinnor, sådant kan vi inte låta ske i Sverige!

NÄ Herreguuuud det får vi ju inte göra!!! Kan någon tipsa Aftonbladet så dom kan skriva en chock-artikel om den här hemska reklamen?! Tipsa SVT också! Dom kanske kan bjuda in någon från FI-partiet och gemensamt gråta ut om det i morgonsoffan??

Skämt åsido, tack vare sjukt irriterande personer som dig så är jag oerhört glad över att vara bosatt i Asien och inte i feministträsket Sverige, där allt ska vara så jävla PK som möjligt, och folk stör sig på minsta lilla struntsak som egentligen saknar betydelse.

Tack och hej.

Jag tror att han var sarkastisk?

Å andra sidan så har man ju redan sett ett par kommentarer och fler kommer det säkert... som nu ska låta nedlåtande mot asien/japan så att deras elitiska mentalitet kan få den näring som den behöver.

Medlem
Skrivet av Dosan:
Skrivet av Tobblish:

Shit vad förnedrande för alla jordens kvinnor, sådant kan vi inte låta ske i Sverige!

NÄ Herreguuuud det får vi ju inte göra!!! Kan någon tipsa Aftonbladet så dom kan skriva en chock-artikel om den här hemska reklamen?! Tipsa SVT också! Dom kanske kan bjuda in någon från FI-partiet och gemensamt gråta ut om det i morgonsoffan??

Skämt åsido, tack vare sjukt irriterande personer som dig så är jag oerhört glad över att vara bosatt i Asien och inte i feministträsket Sverige, där allt ska vara så jävla PK som möjligt, och folk stör sig på minsta lilla struntsak som egentligen saknar betydelse.

Tack och hej.

Du förstod att han var lika seriös som du va?

Fanns det inget annat på Kotaku?
Sebastian, i love you man, you know that. Men snälla sluta med dessa "nyheter", FZ är enligt historien inte moget nog för dessa.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Tack vare Miljöpartiet med vänner så slipper vi sådant som bröst inom en snar framtid. Mot den könsneutrala framtiden! (Spelet såg rätt kasst ut)

Medlem

Och direkt kommer de mer efterblivna pojkarna fram som inte alls har fattar varför sexism är ett problem. Det handlar inte om PK, det handlar inte om att "EEEEEW NAKET". Det de handlar om är dock uppenbarligen lite för komplicerat för vissa här.

OT: Japaner...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Dosan:
Skrivet av Tobblish:

Shit vad förnedrande för alla jordens kvinnor, sådant kan vi inte låta ske i Sverige!

NÄ Herreguuuud det får vi ju inte göra!!! Kan någon tipsa Aftonbladet så dom kan skriva en chock-artikel om den här hemska reklamen?! Tipsa SVT också! Dom kanske kan bjuda in någon från FI-partiet och gemensamt gråta ut om det i morgonsoffan??

Skämt åsido, tack vare sjukt irriterande personer som dig så är jag oerhört glad över att vara bosatt i Asien och inte i feministträsket Sverige, där allt ska vara så jävla PK som möjligt, och folk stör sig på minsta lilla struntsak som egentligen saknar betydelse.

Tack och hej.

Som folk redan påpekat, jag var inte seriös.

Komedi på hög nivå att du inte kopplade det

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Och direkt kommer de mer efterblivna pojkarna fram som inte alls har fattar varför sexism är ett problem. Det handlar inte om PK, det handlar inte om att "EEEEEW NAKET". Det de handlar om är dock uppenbarligen lite för komplicerat för vissa här.

OT: Japaner...

Nej.

Är dessutom alldeles för trött på Sveriges syn på vad som är sexism, rasism och jämställdhet för att ens försöka argumentera.

Snart måste vi bannlysa porr för det gör kvinnor till objekt..

Medlem

^_>


signatur

iObject!

Medlem

Undrar hur sånt här tas i Japan. Finns dessa sexismdiskussioner där, tro?

Vad fasen säger hon egentligen?...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad fasen säger hon egentligen?...

Kawaii desu ne uguu~

Medlem

Man kan inte låta bli att undra hur många kronor som rullat ner i Yukie Kawamuras portmonä. Hon lär ju ha tjänat en hacka på detta.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

För att bidra med en helt annan syn på hela sexism debatten så har jag detta att säga..

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Medlem

Klart man vill ha det där ^^

Medlem
Skrivet av Cirdane:

eh ja, va säger man? Japaner?...

http://www.youtube.com/watch?v=0yZLBg1nyXY

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad fasen säger hon egentligen?...

Kawaii desu ne uguu~

I princip kan man sammanfatta det så ja!

Eller ungefär:
00:01 Jag skall göra mitt bästa...
00:04 Härmar något ljud från spelet?
00:06 Rage!
00:07 Men snälla stanna då säger jag...
00:15 Aaah!
00:17 Inte igen/nu får det räcka
00:18 Men VARFÖR sticker den här rackaren iväg på detta viset här..
00:22 Men det här skulle jag vilja spela på tåget/tunnelbanan...
00:25 ...då skulle man vara framme vid sin destination på ett ögonblick (eller som japanerna säger "på den tid det tar att säga a")
00:30 Neeeeeej!
00:33 *suck*

Medlem
Inaktiv

Jag var inte intresserad av Vita förräns jag såg detta.
Redan beställt en kopia och Super Monkey Ball: Banana Splitz.

Tack Sebastian, mitt liv har fått mening!

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Loxus:

Undrar hur sånt här tas i Japan. Finns dessa sexismdiskussioner där, tro?

Det är klart att det finns. Både i Japan och här Sydkorea diskuteras det för fullt! Diskussionen består mest av uttryck som: "MEEEEER!" och hur snygg modellen i reklamen ser ut, samt vart man kan hitta fler bilder på henne.

"Jättehemsk sexistisk reklam" som vissa av er gråter över finns överallt här, även på väggarna i tunnelbanan och på anslagstavlor utanför matbutiker. Ingen stör sig på det.

En viss skillnad mot ankdammen Sverige där allt ska vara så puttinuttigt och tillgjort så att ingen överkänslig jävel ska bli stött.

Medlem
Medlem

Hahaha. Gud vad jag älskar Japan!

12
Skriv svar