Assassin's Creed III – första gameplay-filmen

Robot
Assassin's Creed III – första gameplay-filmen

I höst lämnar Ubisoft de forna hjältarna Ezio och Altaïr för den amerikanska revolutionen. Kika på den första gameplay-rullen.

#ubisoft, #assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed III – första gameplay-filmen

Blir nog bra det där, lätt köp!

Medlem

Ser ju underbart ut. Lite fin slip så blir detta ett mycket trevligt spel


signatur

"eyuup"

Medlem

baba freedom and blabla liberty, kan templars få vinna nu?

Medlem

God damn!


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Jag tyckte att det såg lite "stelt" ut i de filmklipp där han slåss i öppen terräng. Det känns inte som att serien är gjord för det, men jag hoppas att jag har fel!

Medlem

Tja det är ju Pre-alpha material så...Det kan hända rätt mycket under utvecklingen Tror dom visar detta för att man ska få en generell känsla för vart dom vill gå med spelet.

Nu snackar vi parkour där genom "lägenheten"
Ser grymt ut och ett skönt lyft från tegeltak och ezio


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser ut att vara det bästa AC spelet än så länge.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Känns som detta kommer bli det bästa i serien.

Medlem

Ja det ser ju verkligen inte illa ut... men den stora frågan kvarstår: kommer det att tillföra något nytt till serien?

Medlem

Verkar fortfarande vara för mycket action. Gief moar stealth.

Medlem

Fem månder kvar och det ser så här bra ut, detta kommer bli grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det här kommer bli bra!
Hoppas bara att Ubisoft beslutar sig för att anpassa kontrollerna på pc versionen så vi få en lika bra spelupplevelse som konsolspelarna.

Som betalande kund så tycker jag att vi som köper pc versionen förtjänar det!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lirade inte revelations, men detta blir ett definitivt köp. Men jag tror inte på att gameplayet var "pre-alpha" om det kommer om 5 månader.

Medlem
Skrivet av Javas:

Det här kommer bli bra!
Hoppas bara att Ubisoft beslutar sig för att anpassa kontrollerna på pc versionen så vi få en lika bra spelupplevelse som konsolspelarna.

Som betalande kund så tycker jag att vi som köper pc versionen förtjänar det!!

Inget fel med kontrollerna till PC, bara lite svårt att lära sig

Medlem

Verkar häftigt, men ser inte blodet lite B ut? Ser ut som bara lite färg...


signatur

Nämen!

Medlem

Alltid kul med lite variation

Medlem

Hoppas de tar med lite Templar-historik som är kopplad till riktig historia. Som när tempelriddarna landsteg i nuvarande USA i början av 1400-talet

Medlem
Skrivet av Javas:

Det här kommer bli bra!
Hoppas bara att Ubisoft beslutar sig för att anpassa kontrollerna på pc versionen så vi få en lika bra spelupplevelse som konsolspelarna.

Som betalande kund så tycker jag att vi som köper pc versionen förtjänar det!!

Gör som jag och skaffa en Gamepad till datorn. Jag köpte Xbox 360 Gamepad for Windows och det är ett utav de bästa köpen jag har gjort! Älskar att lira med den <3

Medlem

Känns lite derp att han kan slåss så pass öppet när fienden har skjutvapen, samt att de tycks bara se på, ja det finns många chanser för dem att skjuta honom. Visst de var väldigt dålig precision med dem skjutvapnen som fanns då, men de måste väll ändå kunna träffa på 3m avstånd.......

Aja lär väll bli kul men känns som om serien passar in bättre i medeltiden, men de ska väll beta av tidsålder efter tidsålder för att sedan komma fram till nutid. Jag föredrar tiden som ettan utspelade sig i utan alla överdrivna gadgets...

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har inte lirat något annat AC-spel tidigare. Dock fångar detta min uppmärksamhet på hög nivå! Blir lätt ett köp, ingen tvekan!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Gillade inte ettan så dom andra har jag inte ens testat, känns som om jag borde dock ^^

Inaktiv

AWESOME!

Gillade inte 1a assassins creed det var för en formigt men AC2, Brotherhood & Revelations har varit sjukt bra!

Medlem

Imponerande trailer! Tror att det får bli PS3-köp för smidighetens skull.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Förstår inte hur folk fortfarande kan vara intresserade av AC. Tyckte det peakade vid 2:an och sen har det inte hänt så mycket sen också settingen i 3:an är ju patetiskt. Spela indian assassin som dödar red coats? Kan det blir mer patetiskt amerika bullshit än så där?

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Javas:

Det här kommer bli bra!
Hoppas bara att Ubisoft beslutar sig för att anpassa kontrollerna på pc versionen så vi få en lika bra spelupplevelse som konsolspelarna.

Som betalande kund så tycker jag att vi som köper pc versionen förtjänar det!!

Inget fel med kontrollerna till PC, bara lite svårt att lära sig

Minns du inte? Någon taleman på Ubisoft sade för några veckor sen att dom inte skulle anpassa kontrollerna för pc versionen och att man bör spela med en handkontroll inpluggad till datorn :/

Måtte bara kontrollerna ändå vara som i Brotherhood och Revelations, dom var störtsköna


signatur

Game long and prosper

Medlem
12
Skriv svar