Battlefield 3 plåstras om på måndag

Robot
Battlefield 3 plåstras om på måndag

Ger bland annat färgblind-läge för konsolanvändare, och lösningar av diverse problem.

#nyhetstips, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 3 plåstras om på måndag

Mycket uppskattad patch!

Battlefield Premium å andra sidan är some old BS

Medlem

Mycket, mycket uppskattat. Hoppas nu bara det inte tillkommer 20 nya buggar vilket annars är brukligt

Inaktiv

Droppa Battlefield Premium.. saknar 1942 och BF2. Blev cirka 30 timmar med BF3 sen tröttna jag.

Moderator | Testpilot

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Medlem
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Som de andra skrev bra grafik men den kan också vara störande då färgerna är jobbiga ibland och det är 100 saker som händer på skärmen.

För att vara kortfattad, bra fps spel men ett dåligt Battlefield spel.

Medlem

> Potential random audio crash fix.
väntat på den ljudet hänger eller fuckar up sig hela tiden.

Medlem

ska dåm aldrig fixa det överdrivna bluren??? vet ej om det är en bug eller inte men det är sjukt mycket blur för mig, har testat ändra den fast det är ingen skilnad. jag kan seriöst inte spela skiten utan att få ont i huvudet efteråt

varför finns det ens i ett multiplayer FPS spel? spelet blir bara så jävla casual också eftersom fansen tycker att "klart om man blir skjuten av en kula ska man fan bli helt sönder blurad, det är verkligt!"

spelet blir kanske 3% mera verkligt men gameplayen blir också åt helvete.

Medlem
Skrivet av LeTigah:

ska dåm aldrig fixa det överdrivna bluren??? vet ej om det är en bug eller inte men det är sjukt mycket blur för mig, har testat ändra den fast det är ingen skilnad. jag kan seriöst inte spela skiten utan att få ont i huvudet efteråt

varför finns det ens i ett multiplayer FPS spel? spelet blir bara så jävla casual också eftersom fansen tycker att "klart om man blir skjuten av en kula ska man fan bli helt sönder blurad, det är verkligt!"

spelet blir kanske 3% mera verkligt men gameplayen blir också åt helvete.

Går att stänga av, det första jag gör med alla "moderna" spel är att stänga av blur effekten. Jävla konsol påhitt för att dölja skavankerna i grafiken.

Edit: ah du kanske snackar om suppresion effekten, lite väl överdriven sen senaste patchen. Men det ska dom visst patcha nu på måndag.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Det är som Bad Company 2 med uppgraderingar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Är faktiskt besviken på BF3, inte alls samma känsla som i dom gamla spelen. Tycker till och med att BFBC2 är roligare...

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Inte bättre nu. Jäkla praoelev som designat banorna och vem fasen designade ljussättningen? Hängning.

Medlem

"Some of you have noticed lately how a certain loadout has been overpowered." Lately? Lately?!?!

Har varit så i månader. Dice vad sysslar ni med?

dzl
Medlem

Alltid trevligt med en patch! Personligen tycker jag bf3 är ett sjukt bra mp-fps. Om man bortser från alla buggar som funnits sen release. Det har tyvärr dödat spelet. Även om jag själv spelar det fortfarande så är det på riktigt svårt att hitta svenska servrar med folk på.

Medlem

Det enda jag kan klaga på är nog texturerna, de behöver absolut fixas, nu lirar jag knappt nå Recon men...det är ett jäkla flimmer på skärmen.
Annars så jämför jag inte BF3 med sina föregångare. Finns ingen anledning att göra det när vi lever i ett helt nytt årtionde...shit evolves. Sjukt trött på att folk ska jämföra med de gamla spelen och med COD-serien. Spelet har ju sålt 15 miljoner ex, så det finns ju uppenbarligen ett intresse.
Tycker ni borde läsa ABs intervju med Bach och Dice, nyttig info.
Noterbart är ju att sista patchen till BF2 kom fyra år efter spelets släppt som de säger.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem

Nu kanske det är spelbart igen

Medlem

@Dzl.
Sök på "webhallen" ca 20 servrar med bra ping och alltid fulla vid kvällstid.. svenska också om du inte redan visste

dzl
Medlem
Skrivet av baggso:

@Dzl.
Sök på "webhallen" ca 20 servrar med bra ping och alltid fulla vid kvällstid.. svenska också om du inte redan visste

Hehe, jo jag känner mycket väl till webhallens servrar. Jag spelar nästan enbart på dom. Men ärligt talat så är det knappast 20 fulla servrar kvällstid. Och du måste ju hålla med om att antalet spelare har minskat drastiskt dom senaste 2-3 månaderna.

Medlem

"Reduced input lag for gamepads on all platforms"

Ja då får man väl tanka ner patch och testa får vi se om det gör nån skillnad den här gången.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

tog nyligen upp bf3 igen nu efter en lång tid med arma 2 warfare kartor, trots at armas kartor är löjligt mycket större kändes det alltid mer episkt där, blir inte samma sak när en kille springer förbi 2 tanks med sin dao och c4


signatur

always use the nubs for cover

dzl
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

tog nyligen upp bf3 igen nu efter en lång tid med arma 2 warfare kartor, trots at armas kartor är löjligt mycket större kändes det alltid mer episkt där, blir inte samma sak när en kille springer förbi 2 tanks med sin dao och c4

Hur kommer det sig att du valde att ta upp bf igen?

Medlem

[quote=dzl]

Skrivet av cute_ninja:

tog nyligen upp bf3 igen nu efter en lång tid med arma 2 warfare kartor, trots at armas kartor är löjligt mycket större kändes det alltid mer episkt där, blir inte samma sak när en kille springer förbi 2 tanks med sin dao och c4[/quote

Hur kommer det sig att du valde att ta upp bf igen?

efterblivna arma 2 spelare och en sjukt massa stutter på min favoritserver, inte lätt att vara sniper när saker stuttar ungefär 10m fram å tillbaka, mest var det dock för att försöka spela coop grejen med det funkade såklart inte xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Låter mer som att du inte kan sätta upp din dator ordenligt om du har de problemen. Jag har 0 sådana problem i ARMA.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Byt vapen det går fortare än att ladda om. Jag trycker ladda om och byter vapen och sedan när jag byter tillbaka så är det fullladdat.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Byt vapen det går fortare än att ladda om. Jag trycker ladda om och byter vapen och sedan när jag byter tillbaka så är det fullladdat.

Glitcher!


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av chopper:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Byt vapen det går fortare än att ladda om. Jag trycker ladda om och byter vapen och sedan när jag byter tillbaka så är det fullladdat.

Glitcher!

vore skönt om man kunde göra så i verkligheten, bara byta till pistol å wips är din m204 laddad igen


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av chopper:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Byt vapen det går fortare än att ladda om. Jag trycker ladda om och byter vapen och sedan när jag byter tillbaka så är det fullladdat.

Glitcher!

Ja va fan vem vill se en animerad omladdning när man dör..
O föresten det funkar ju med "pitol" om de är nära. Men ok det närmaste fusk jag kommer .
Är väl så alla spelar he he.
PS. varför ett helt mag sikta bättre..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar