Wasteland 2-Brian känner ansvar för Kickstarter-boomen

Robot
Wasteland 2-Brian känner ansvar för Kickstarter-boomen

Brian Fargo blev nyligen utfrågad hur det kom sig att Wasteland 2 blev av i nutid, med hjälp av Kickstarter – och fick ur sig ett antal visa ord.

#nyhetstips, #wasteland, #wasteland-2, #inxile-entertainment, #bards-tale


Medlem
Wasteland 2-Brian känner ansvar för Kickstarter-boomen

Underbart!
Power to the people när det är som bäst.
Men som han säger, stort ansvar!

Medlem

Verkar vara en sansad och vettig individ. Hoppas det går bra för han och hans team


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

alla spel som är apokalyps spel är alltid ett givet köp !!!

Medlem

ser så sjukt mycket fram till att få hem den feta lådan i posten!

Medlem

Kommer att bli sjukt bra det här.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tror inte jag kommer ångra de pengar jag donerat till detta projekt och visst har han rätt, både han och Schafer kan komma att bli avgörande för den här typen av sponsring i framtiden. Innan visste jag inte nog inte speciellt mycket om denne Brian Fargo men efter att jag förstod att han gjort oerhört mycket för de spel jag gillade som barn så var det ingen tvekan, om det var något projekt som jag skulle sponsra så var det detta=).

Hade jag kunnat skulle jag även sponsrat samtliga andra projekt som varit med i media den senaste tiden då jag tror på var och ett av dessa.'

Skrivet av isma:

ser så sjukt mycket fram till att få hem den feta lådan i posten!

du är inte ensam, ser också fram emot den T-Shirt som snart kommer att komma i lådan. Nästa år kommer kanske bli den bästa på väldigt länge=).

1
Skriv svar