Call of Duty: Black Ops

Robot
Call of Duty: Black Ops

Är kalla kriget det nya heta? Vi tjuvkikar på Call of Duty: Black Ops och mäter temperaturen.

#treyarch, #infinity-ward, #call-of-duty-black-ops


Medlem
Call of Duty: Black Ops

Kan bli bra.

Medlem

Verkar najs Hoppas att det håller samma klass som COD:WaW.

Medlem

Låter iaf lovande, hoppas det blir bra


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Det där "konstiga hagelgeväret" avfyrar så kallade Dragon's breath skott vilket innehåller ett slags zirkoniumpulver vilket antänds i kontakt med luft. Kan inte de exakta detaljerna men det är ett fanskap.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Ser lovande ut, kommer i allafall testa det. Jag hoppas att det kommer bli ett bra spel.

Medlem

Ser lovande ut.. hoppas man

Medlem

nice


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Kan nog faktiskt bli ett köp Hoppas dock på Special Ops eller Coop så att man kan lira det med polarna Men så länge dom har satsat mest på MP som dom sa tidigare så blir det nog ett bra spel

Medlem
Skrivet av Jonas Högberg:

Call of Duty gör nog ingen besviken i år heller.

Nu tar du allt i så du spricker.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Inte nog med att Fz är en av de sista att publicera sin preview, den är även sämre skriven en alla jag läst tidigare (t.ex. på IGN, Joystiq, WePayCod m.fl. Rekommenderar GameTrailers videointervju med Lamia). Inte särskilt informativ för de som vill ha detaljer. Men de har väl, liksom jag, sökt sig till andra källor för info..


signatur

PSN: japp :)

Inaktiv

Gillar inte riktigt perioden mellan andra världskriget och nutid.
Fast Trayarch och ett Call of Duty spel kanske är något man ska spana in ändå.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

"Call of Duty gör nog ingen besviken i år heller." Vadå i år heller??

MW2 gjorde ingen besviken eller?......... Visst, treyarch hade inget med mw2 att göra, men ett spel med samma namn kan inte undgå jämförelse med föregångarna, och de flesta som läser CoD idag har nog inga vidare positiva tankar om det conceptet efter failwar 2...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

givet köp för mig! hoppas mest på cod:waw likheter lika bra sp som mp! fast mp är väl viktigast så!:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Hoppas det håller samma klass som MW serien.

Medlem

Jag tänker inte ha några förhoppningar förrän jag har sett vad spelet kommer att innehålla...

Sen så undrar jag varför ni skriver Preview och inte förhandstitt?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Sen så undrar jag varför ni skriver Preview och inte förhandstitt?

Engelska är coolare? dah -.-

Skrivet av Jozo:

Jag tänker inte ha några förhoppningar förrän jag har sett vad spelet kommer att innehålla...

Sen så undrar jag varför ni skriver Preview och inte förhandstitt?

Hm, bra fråga. Jag frågar gammelmannen. Han är gammal, så han vet sånt.

Dessutom gjorde väl senaste CoD-titeln ganska många mer insatta fans irriterade/besvikna, eller? Håller inte riktigt med slutklämmen.

Redaktör
Skrivet av Jozo:

Sen så undrar jag varför ni skriver Preview och inte förhandstitt?

Av utrymmesskäl skriver vi "Preview" i de små bildpuffarna upptill, "Förhandstitt" tar upp en hel rad själv.


signatur
Inaktiv

Skall bli riktigt intressant att få spela detta helt klart!

Medlem

WaW hade nog en av de bästa singleplayer-upplevelser i ett CoD-spel, detta kan bli bra. ^^


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ser riktigt kul ut!

Boom, crash, bang! Som vanligt alltså.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"På samma gång ville vi öka realismen, fortsätter Lamia, man trycker inte längre bara på ”X” om man vill fira ner sig med rep, man gör rörelserna med kontrollen så som de ska göras."

Som PC-spelare blir jag alltid orolig när utvecklarna pratar sig varma om konsoller.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Jozo:

Sen så undrar jag varför ni skriver Preview och inte förhandstitt?

Av utrymmesskäl skriver vi "Preview" i de små bildpuffarna upptill, "Förhandstitt" tar upp en hel rad själv.

Aha

Medlem

Verkar lovande, som flera tidigare redan nämnt. Hur som helst
tyckte jag inte om mwf2.

Medlem

Det låter bra, hoppas dom lyckas med multiplayer delen också


signatur

Game long and prosper

Medlem

låter spännande

Medlem

Ser väldigt lovande ut. Blir som vanligt säkert bra mycket bättre än föredetta IW's modern warfare som jag aldrig älskat så mycket som tex COD WaW

Medlem
Skrivet av Tybalt:

"På samma gång ville vi öka realismen, fortsätter Lamia, man trycker inte längre bara på ?X? om man vill fira ner sig med rep, man gör rörelserna med kontrollen så som de ska göras."

Som PC-spelare blir jag alltid orolig när utvecklarna pratar sig varma om konsoller.

Inse att PC är dött, eller i alla fall utdöende.

Det är en tråkig verklighet för vissa. Men kan man inte köpa sina spel så får man skylla sig själv. Tråkigt bara för den skaran som faktiskt köper sina spel. De som å andra sidan inte köper sina spel... Rätt åt dem!

12
Skriv svar