Internet Explorer till Xbox Live

Robot
Internet Explorer till Xbox Live

Microsoft låter dig Kinect-söka på nätet, samtidigt som du sparar dina favoriter och ges möjligheten att styra pekaren med exempelvis din telefon.

#microsoft


Medlem
Internet Explorer till Xbox Live

finns html5 och flash med eller kommer det om några år? ^^

Medlem

Det pinsamma ögonblick man inser att Microsoft nu kommer få en bättre webbläsare än vad Playstation 3 har.

Medlem

"Internet Explorer" fick mig tänka på år 1998, gymnasiet och rushen mot datorerna med explorer..för alla hatade netscape


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

"Internet Explorer" fick mig tänka på år 1998, gymnasiet och rushen mot datorerna med explorer..för alla hatade netscape

Har du inte använt det sedan 98?

Bra med en browser till 360:n iaf.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av cybo:

"Internet Explorer" fick mig tänka på år 1998, gymnasiet och rushen mot datorerna med explorer..för alla hatade netscape

Har börjat sluta använda Chrome eftersom dom kör in allt skit som tilägg, spel och skit. Precis som Firefox gjorde..

IE flyter på bra och fungerar felfritt.

Medlem

Vad komiskt det skulle vara om Sony eller Nintendo annonserar att de ska ha stöd för Firefox eller Chrome, vilka enligt mig är så mycket bättre än IE

Medlem

Det vore en dröm om Sony skulle utannonsera ett samarbete med Opera, så att webbläsaren Opera kommer till både PS3 och PSV.

Medlem

Inte använt IE på hundra år... men den är säkert bättre än innan. Mus och tagentbord till min xbox också plz?

Inaktiv
Skrivet av condor299:

finns html5 och flash med eller kommer det om några år? ^^

Rolig kille.
Förmodligen Internet Explorer 10 som kommer till Windows 8 i höst. Med all sannorlikhet HTML5-stöd och med flit inget Flash precis som Apple och Google bojkottar Flash. Flash är påväg ut.

Denna funktion borde ha varit med för länge sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Vad komiskt det skulle vara om Sony eller Nintendo annonserar att de ska ha stöd för Firefox eller Chrome, vilka enligt mig är så mycket bättre än IE

Förutom add-on-support i FF, vad gör då FF bättre än IE?

1
Skriv svar