Resident Evil 6 – se den explosiva E3-trailern

Robot
Resident Evil 6 – se den explosiva E3-trailern

Under Microsofts presskonferens visade Capcom upp fem minuter Resident Evil 6-gameplay. Se zombiefesten här.

#resident-evil-6, #resident-evil-4, #resident-evil-5, #microsoft


Medlem
Resident Evil 6 – se den explosiva E3-trailern

Att ett litet flygplan skulle starta en så stor kedje-explosion. Låg väl ett kärnvapen i bagaget !

Medlem

Såg lagom mysigt ut

Medlem

Ser då bättre ut än RE5 i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nej tack...

Jag vill inte spela Gears of Resident Wars..... Jag vill ha ett spel som går tillbaka till vad som gjorde RE4 så bra. Hatar denna trend på "Twitch gaming" och fokus på Action.

Skulle vara bra om de behöll samma över axeln kamera men samtidigt lugnade ner det till en nivå med de första spelen. Mindre fokus på action.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Alltså god dammit.
Ge mig Resident Evil 6 nu!!
Jag är ett hängivet fans av denna serie.
Ser ut att bli ett av de bästa resident evil spelen någonsin
Besviken på operation raccoon city dock

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Nej tack...

Jag vill inte spela Gears of Resident Wars..... Jag vill ha ett spel som går tillbaka till vad som gjorde RE4 så bra. Hatar denna trend på "Twitch gaming" och fokus på Action.

Skulle vara bra om de behöll samma över axeln kamera men samtidigt lugnade ner det till mer i nivå med de första spelen. Mindre fokus på action.

Håller med fullständigt. Undrar om fansen verkligen vill ha mer action än överlevnad... När jag satt o spelade RE 1 &2 så va jag fan rädd. Dom nya spelen kan jag inte klassa som horror/survival, man har ju hur mycket ammo som helst (Om man är någonlunda duktig på att sikta)

Ja, verkligen bättre än R5.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

LOL och folk trodde verkligen detta skulle bli mer "back to it's roots?" Fan ännu värre än RE5

Medlem
Skrivet av Cane:

LOL och folk trodde verkligen detta skulle bli mer "back to it's roots?" Fan ännu värre än RE5

Ska väl ha 3 olika storys där det är lite olika gameplay.
1 story är mer lik RE1-2 med lite lugnare tempo och mer skräck, 1 story som den vi såg här med mer fokus på action osv.. för att tilltala alla fans.

Medlem

vad har dom gjort med spelet?

Medlem

Jag har faktiskt inget emot att det är mer action än skräckfokus på det nuförtiden. Handen på hjärtat, vem ser fortfarande åt RE för att bli skrämd?

Medlem

Vad hände med snubben som täckte deras flykt till helikoptern? Sket dom i honom? Så snyggt av dom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Yunfat:
Skrivet av Cane:

LOL och folk trodde verkligen detta skulle bli mer "back to it's roots?" Fan ännu värre än RE5

Ska väl ha 3 olika storys där det är lite olika gameplay.
1 story är mer lik RE1-2 med lite lugnare tempo och mer skräck, 1 story som den vi såg här med mer fokus på action osv.. för att tilltala alla fans.

Vet inte med dig men jag såg Leon på trailern och det såg fan ta mej mer ut som gears of war än resident evil. PS Leon skulle tydligen vara den "klassiska" kampanjen så då vill jag inte veta hur chris eller den tredje ser ut...

Medlem

Konsolskräp.

Medlem

Jag är rätt så ny till hela re serien (började lira vid re4) men är besviken, vafan. Det finns inget djup. bara linjär jävla konsolskit!

Medlem
Skrivet av mackemong:

Jag är rätt så ny till hela re serien (började lira vid re4) men är besviken, vafan. Det finns inget djup. bara linjär jävla konsolskit!

I så fall råder jag dig att hålla dig ifrån Spec Ops The Line också. Spelade demot idag he he.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar