Sju Assassin's Creed 3-minuter i vinterskrud

Robot
Sju Assassin's Creed 3-minuter i vinterskrud

Ubisoft visade upp sju fullmatade minuter av Assassin's Creed 3 på sin presskonferens. Nu kan ni se dem hos FZ.

#assassins-creed-iii


Inaktiv
Medlem

Peppad på assassins creed just nu.
Börjat med serien nyligen spelat genom 1an som hade bra handling men spelet kändes repetativt.
Har också kört genom 2an som var mycket bra och precis börjat med brotherhood.
Tycker man rättat till det som var dåligt i 1an bra.
Storyn är ju helt klart intressant också kunde inte tänka mig den var på det här sättet. (inte läst eller spoilat nått om serien sen den började)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nice! Det där såg riktigt kul ut.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser ju bra ut! såg en trailer där man styrde ett skepp också

Medlem

Spelet såg snyggt ut men jag störde mig fasligt på trädhoppandet och att AI såg rätt lama ut, men de kanske körde easy mode under presentationen!

Medlem

Att grenarna inte rör sig 1cm när en 80-100kg människa kommer flygandes förstör hela känslan.. synd att fighterna känns lika hjärndöda som i tidigare spel, counterattack = win, inprincip omöjligt att dö.. spelet har ruggig potential men det ser inte ut att revolutionera serien direkt.

Inaktiv

grafiken ser ju rent allmänt stel och död ut .. som någon annan sa .. träden borde röra sig när man landar ..och snö ramla ner från grenarna .. bli fotspår i snön osv..och ryka när dom andas ..
Samt är ljussättningen väldigt platt och tråkig ..Inga kontraster. urk

Medlem

Jag är tyvärr inte alls speciellt intresserad av trean.. Handlingen i dessa spel har alltid varit skitlarvig men städerna har alltid varit väldigt häftiga att gå omkring i, speciellt när man varit där i verkligheten, nu utspelar sig allt i random skog 42b vilket är riktigt trisst, de har också valt en väldigt tråkig och uttjatad historisk epok att förlägga spelet i.. Antar att det är för att få fler amerikaner att köpa det. Men när man tänker på hur spelet kunnat vara om det utspelade sig under 30 åriga kriget eller antikens rom så blir man bara less pga den bortkastade potentialen.

Inaktiv
Skrivet av red_laces:

Jag är tyvärr inte alls speciellt intresserad av trean.. Handlingen i dessa spel har alltid varit skitlarvig men städerna har alltid varit väldigt häftiga att gå omkring i, speciellt när man varit där i verkligheten, nu utspelar sig allt i random skog 42b vilket är riktigt trisst, de har också valt en väldigt tråkig och uttjatad historisk epok att förlägga spelet i.. Antar att det är för att få fler amerikaner att köpa det. Men när man tänker på hur spelet kunnat vara om det utspelade sig under 30 åriga kriget eller antikens rom så blir man bara less pga den bortkastade potentialen.

antiken tror jag också på .. med dom större städerna runt medelhavet ca 300 år fkr ..

Skrivet av riktigninja:

grafiken ser ju rent allmänt stel och död ut .. som någon annan sa .. träden borde röra sig när man landar ..och snö ramla ner från grenarna .. bli fotspår i snön osv..och ryka när dom andas ..

Kan ingenting om programmering och blabla men fattar så mycket som att med storskaliga krig, mycket djur/folk, öppenvärld, animationer i världsklass och snö som det ska pulsas i så måste man ta bort vissa saker för att det ska gå att dra runt. Men som sagt synd på fysik då alla hängande plattformar i hela serien aldrig rört sig :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar