Playstation All-Stars Battle Royale E3-filmat

Robot
Playstation All-Stars Battle Royale E3-filmat

Se kända Playstation-ikoner göra upp i Sonys kommande slagsmålsfest.

#sony, #playstation-all-stars-battle-royale, #nintendo


Medlem
Playstation All-Stars Battle Royale E3-filmat

Det lutar mot ett köp, perfekt för den som diggar Super Smash Bros men inte har en Wii. Det lär bli en del ölhävarkvällar framför detta i goda vänners lag!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Sony och deras ripoffs... Varenda år kopierar dom från de andra. Jag vet att utvecklare kopierar från varandra hela tiden men Sony gör de inte på ett bra och diskret sätt. När ska dom göra nåt unikt som åtminstone känns eget? Sony och PS3 blir bara sämre och sämre för varje år som går.

Medlem

Gillar definitivt smash bros, så har inge emot en liknande variant. Det enda jag tycker är tråkigt är att jag inte tycker nån av karaktärerna är ikoniska, inte för mig i alla fall, även om Kratos och Drake är kända ansikten. För mig är det en stor del av hela konceptet, att kända karaktärer får göra upp om vem som är herren på täppan, eller att helt enkelt få utlopp för sin önskan om att klå upp en viss gul råtta.

Medlem

Instämmer helt med föregående talare! Hoppas att karaktärerna får behålla sin distinkta... karaktär. Vill att det ska spela roll vem man spelar som och inte BARA masha!


signatur
1
Skriv svar