Skyrim: Dawnguard släpps till Xbox 360 i juni

Robot
Skyrim: Dawnguard släpps till Xbox 360 i juni

Todd Howard röjde under E3 att Skyrim-tillägget Dawnguard är tänkt att nå Xbox 360-nyttjare 26 juni. Resten får vänta en månad.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #microsoft


Skyrim: Dawnguard släpps till Xbox 360 i juni

Sjukt sugen på mer till Skyrim!

Men jag blir varje gång lika paff när jag ser detta, Jag tyckte Vampire lord grejen från deras play-reel från tidigare i år, var den larvigaste av det som visades., Inte en chans tänkte jag.
Får hoppas till framtiden att vi får spjut och uppdaterade vädereffekter....Och tio våningar höga mudcrabs.

OH My God! varför säger stavningsprogrammet att mudcrabs är fel, och alternativet jag får är saudiarabs. Detta är inte så lite stötande


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

mudcrabs, filthy creatures


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Så sjukt drygt att vi PC & PS3 användare blir straffade! Sommaren är ju typ över då ju!!!

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Så sjukt drygt att vi PC & PS3 användare blir straffade! Sommaren är ju typ över då ju!!!

Aa det känns mer som att ist för att göra det gött för 360 användare så gör dom det bara segt för alla andra. Att dom fittar sig får mig inte direkt att vilja köpa en 360. Microsoft can sakkacack. WHOS WITH ME?!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Riktigt trött på alla dessa exklusiva avtal om DLC, om man köper ett visst spel så ska ALLA få tillgång till allt samtidigt och det ska inte kosta mer eller mindre bara för att man råkar äga en PS3, Xbox 360 eller Pc. Nej det är detta som gör att jag hellre ger mina pengar till utvecklarna är utgivarna, Kickstarter har ta mig tusan varit det bästa som hänt på år och dar.

KoP
Medlem

Perfekt release datum! Släpps i början av min första semestervecka. Då vet man vad man kommer att kunna ägna ett par dagar åt ostört.

Medlem

Släpps strax innan jag kommer hem från min semester, då vet jag vad jag ska göra.

Medlem

Dlc är livets onda. Bättre mer regelrätta expansioner. Men om vi ser detta från den ljusa sidan så är troligen spelet "spelbart" och fritt från de värsta buggarna när pc och ps3 spelare släpps in i leken.

1
Skriv svar