"Det vackra spelet" E3-filmat

Robot
"Det vackra spelet" E3-filmat

Ja, vi snackar fotboll alltså. Vad trodde du? Här är E3-rullen från 2013 års utgåva av Pro Evolution Soccer.

#pro-evolution-soccer-2013-6


Inaktiv
"Det vackra spelet" E3-filmat

Det var en snygg trailer med riktigt skön adrenalinkick, men att det är det vackraste spelet på E3 (som jag tolkade det som), är jag tveksam om. Jag tror att de menar att det är det vackraste fotbolls-spelet på E3.

Fotboll brukar i allmänhet kallas för "det vackra spelet". Det var det jag syftade på.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Fotboll brukar i allmänhet kallas för "det vackra spelet". Det var det jag syftade på.

Jag ser då inte att det är vackert att man jagar en boll som ska in i ett "hus" som är gjort av nät Ishockey är inte heller vackert. Nåväl Snygg trailer var det i alla fall, som sagt!

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Sebastian Lind:

Fotboll brukar i allmänhet kallas för "det vackra spelet". Det var det jag syftade på.

Jag ser då inte att det är vackert att man jagar en boll som ska in i ett "hus" som är gjort av nät Ishockey är inte heller vackert. Nåväl Snygg trailer var det i alla fall, som sagt!

hockey är ju riktigt vackert, att se en slovak eller tjeck glida runt som en ballerina runt svenska spelare eller se två väldigt arga män puckla på varandra tills tänderna flyger


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

hockey är ju riktigt vackert, att se en slovak eller tjeck glida runt som en ballerina runt svenska spelare eller se två väldigt arga män puckla på varandra tills tänderna flyger

Mycket sant, men ishockey är ju i princip samma sak, förutom att de har en utrustning på sig och jagar en hård och platt "boll"

1
Skriv svar