Ultimata Bioshock-boxen på väg

Robot
Ultimata Bioshock-boxen på väg

Bioshock Ultimate Rapture Edition innehåller ettan och tvåan samt alla DLC-paket. Wooh!

#bioshock, #bioshock-2


Medlem
Ultimata Bioshock-boxen på väg

Vore trevligt med någon figur också

Medlem

Har den även minerva's den? Kom den någonsin till peezee?

Ska ha! Gärna Bioshock 3 också, vad väntar de på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

najs, hade för risig dator när ettan kom ut, så blev aldrig att jag spelade spelen, blir nog ett köp nu istället

Medlem

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Jaså? Vad var felet? Har inte spelat det själv ännu.

Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Grafiken kunde ha varit bättre, tycker det är "bloom" överallt, men kontrollerna funkar hyfsat bra ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är trött och läste Systemshock först. Snacka om att jag blev ledsen när jag insåg misstaget...
Men men, Bioshock är kul det med.

Medlem

Har inte spelat tvåan. Plockar upp det på en Steam-rea om jag känner för det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Huh? Bioshock är ingen dålig port, vart får du det ifrån?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Vad funkade inte (efter alla patchar)? Såg tokbra ut och flöt på riktigt bra för mig i alla fall.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Hittade då inga fel på PC versionen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Enda jag kan komma på var att byta vapen var lite fånigt eftersom det skulle passa konsol. Annars var det helt okej. Eller missade jag något?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jozo:

Ettan är nog en av de värsta portarna till PC jag någonsin köpt...

Att de kan förstöra ett så bra spel genom att porta det så dåligt förstår jag inte...

Grafiken kunde ha varit bättre, tycker det är "bloom" överallt, men kontrollerna funkar hyfsat bra ändå.

Finns egentligen ingen ursäkt att ha "hyfsat bra" kontroller till ett fps på PC. Input som inte är helt värdelös är varken komplicerat eller tidskrävande att lägga till. Det skiter de flesta utvecklare i och sen sitter man där mitt i ett accelerationsbonanza och gör 1080-graderssnurrar per centimeter musrörelse.

Medlem
Medlem

Okej, tydligen är det bara på min dator det fungerade uruselt.

Några exempel är att i menyn så var musrörelsen hur långsam som helst, så då gick jag inte på inställningar och ändrade sensitiviteten. Men väl inne i spelet så kunde jag helt plötsligt snurra tio varv bara genom att röra musen några centimeter.
Så då fick jag ändra tillbaka så att det var normalt inne i spelet, men då var musen superlångsam i huvudmenyn igen och i alla "menyer" inne i spelet också (pussel och dylikt).

Medlem
Skrivet av Jozo:

Okej, tydligen är det bara på min dator det fungerade uruselt.

Några exempel är att i menyn så var musrörelsen hur långsam som helst, så då gick jag inte på inställningar och ändrade sensitiviteten. Men väl inne i spelet så kunde jag helt plötsligt snurra tio varv bara genom att röra musen några centimeter.
Så då fick jag ändra tillbaka så att det var normalt inne i spelet, men då var musen superlångsam i huvudmenyn igen och i alla "menyer" inne i spelet också (pussel och dylikt).

Låter som du talar om BioShock 2, för där hade många samma problem. Man fick pilla i en ini-fil för att ställa det tillrätta.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:

Låter som du talar om BioShock 2, för där hade många samma problem. Man fick pilla i en ini-fil för att ställa det tillrätta.

Nope, jag äger bara ettan.

1
Skriv svar