Robot
Star Wars 1313

4 000 våningar ner under stadsplaneten Coruscant utspelar sig ett äventyr som ger Star Wars-älskarna ett nytt hopp. FZ har sett 1313.

#star-wars-1313, #nintendo, #lucasarts, #la-noire


Medlem
Star Wars 1313

Detta ska bli spännande att följa! Hoppas de håller sig till konceptet ovan för då kan det bli riktigt bra!

Medlem

hur kommer spelet va uppbyggd? är det rent sagt FPS, pang pang o skit? eller lite som Mass effect 1,2 ?

Medlem

Får en känsla av Force Unleashed utan jedikrafter..

Medlem

För i helvete ha Euphoria !!!!!

Medlem

Kommer man stå inför val av dialoger och sådant?

Medlem

Tror de är uppbyggt som denna comment säger "Det är Uncharted i rymden" ^^ Tror de kommer vara likt i spel stil.

Medlem

Snyggt så det gör ont. Och förhoppningsvis levererar de på fler fronter än så, då kan detta bli toppen!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Blodsfyllnad, som vi säger här hemma


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Vi håller tummarna!

Medlem

tycker texturerna ser lite dåliga ut hoppas dom fixar=P

tka
Medlem

Om Old Republic var riktat till 8-åringar så är 1313 riktat till 9-åringar, men det kanske kallas vuxet på fz. Det finns knappast vuxna som spelar ett spel on-rails och bara väntar in nästa mellansekvens, sånt har man vanliga spelfilmer till.

Medlem

Av filmen att döma... meh.

Medlem

Det får bli nytt grafikkort lagom till 1313 släpps


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

fan va kul det ser ut och att det kommer till PC , blir ett köp om det blir bra

Medlem
Skrivet av Intuiz:

hur kommer spelet va uppbyggd? är det rent sagt FPS, pang pang o skit? eller lite som Mass effect 1,2 ?

Det är ett TPS, kolla på E3 gameplay filmerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Intuiz:

hur kommer spelet va uppbyggd? är det rent sagt FPS, pang pang o skit? eller lite som Mass effect 1,2 ?

Det är ett TPS, kolla på E3 gameplay filmerna.

Ok, ska göras

Medlem

Känns som ett steg i rätt riktning. Visserligen har jag väl aldrig varit ett star wars fan riktigt men jag har ändå blivit nådigt trött på att det alltid ska handla om force users i ett universum med planetomvälvande städer, rymdflottor och stationer som dödsstjärnan, för att inte tala om alla oräkneliga badasses som tar sig runt med tech istället för force. Nej, kan bli riktigt ballt att se det från en prisjägares synvinkel för en gångs skull.

Plattform PC? Har Lucifer kommit till jorden?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

När man tänker på det senaste VD-bytet och topp-namnen som återkommit från förr, så ska detta egentligen inte varit någon överraskning. Gears of War, Tomb Raider och Republic Commando erfarenhet, tillsammans med UE3 licensen. Detta är första spelet vad jag förstått som är beslut helt grundade på de som nu styr flottan Lucasarts och inte tidigare folks beslut som ledde till Kinect och sönderhypade TFU.

Jag vågar hoppas. Star Wars nörd som jag är....

Medlem

Trevliga nyheter. Hoppas bara det inte blir som MaxPayne3, en film med inslag av spel. (Massivt med cut scenes som inte går att hoppa över).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hoppas lite att detta kanske kan vara en liten nystart för Star wars i spel sammanhang. Finns otroligt mycket potential i detta universum, Skulle gärna vilja spela nått som utspelar sig långt efter Filmerna.

Medlem

Gamla Jedi Knight spelen utspelade flera år efter filmerna!

Medlem
Skrivet av tgaharry:

Gamla Jedi Knight spelen utspelade flera år efter filmerna!

Jo men men längre än så kanske 100-500 år framåt i tiden.

Medlem

Kanon med en PC titel, hoppas dom portar det till konsol, så vi som spelar PC kan glädjas åt att ni konsol spelare får lite att gnälla om

Och ja, det är helt ok att att ni konsol lovers trycker på tummen ner!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Att spelet demades på PC innebär inte nödvändigtvis att det släpps till PC, även om jag joinar upp i hoppet om att det ska hända. De skulle inte förvåna mig om det här kommer till konsol också. Sannolikheten att det skulle bli till currentgen är dock rätt låg...

Medlem

Släpp en spelbar demo så ska jag ge betyg!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

"Det är Uncharted i rymden, med avbrott för skytteaction från cover. Kanske kan det också vara nystarten på en kärlekshistoria som släpats i smutsen alldeles för länge"

Det där fick mig att vilja spy i oanade mängder. Uncharted som är något av det tråkigaste i spelväg på flera år kombinerat med mellansegment av ett mer än uselt stridssystem.

Jag verkligen längtar till att få spela det nu...

Medlem

Jag hoppas att man inte spelar som en force-user och som det ser ut så blir det nog att man spelar som en bounty hunter kanske?

1
Skriv svar