Nästa The Secret World-beta öppen för alla

Robot
Nästa The Secret World-beta öppen för alla

Om du registrerar innan 22 juni (FREDAG!) får du under midsommarfirandet prova på sista testsessionen av Funcoms massiva tillika kryptiska onlinerollspel.

#funcom, #the-secret-world


Nästa The Secret World-beta öppen för alla

YAAY! Har velat testa detta fast jag inte vet ett skit om hur detta spel kommer bli

Förresten, vad för genre är TSW? Känner mig som en idiot nu ja vet men...

gnu
Medlem
Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

YAAY! Har velat testa detta fast jag inte vet ett skit om hur detta spel kommer bli

Förresten, vad för genre är TSW? Känner mig som en idiot nu ja vet men...

Det är ett awesome MMORPG, men som jag själv upplever det så har spelet inte alls samma känsla som det klassiska MMORPGN, Secret World har något extra.

Jag har prövat alla beta veckor och tycker själv att miljöer och liknande som bjuds på bara blir bättre och bättre, detta lär nog bli det bästa inköpet i år för min del i alla fall. Tycker alla borde pröva


signatur

"I'm about to blow up" - Rebecca Black

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

YAAY! Har velat testa detta fast jag inte vet ett skit om hur detta spel kommer bli

Förresten, vad för genre är TSW? Känner mig som en idiot nu ja vet men...

TSW är som ett MMO som blandar de klassiska MMO inslagen med nytänkande.

Alla uppdrag är inte "döda 10 zombies" utan mer pusselbaserade. Ett uppdrag jag gjorde under första betan gick ut på att jag skulle följa efter kråkor (svårare än det låter, då de flög fooooort) spöa en kråkdemon tre gånger och plocka upp fjädrar han tappade. Sedan hittade jag en fontän där jag skulle placera fjädrarna i en viss ordning för att framkalla demonen för en avgörande strid.

Spelet är jäkligt storydrivet, t om uppdrag som inte har någonting med huvudstoryn att göra redovisas med filmer, röstskådespeleri samt intressant story. Att göra uppdrag känns som man löser mysterium kan man nästan säga.

Det ska bli spännande att se hur Funcom tänk göra PvP inslagen lika intressanta som PvE´n, dom lär ju ha något äss gömt i rockärmen och inte bara ha infört tre battlegrounds
a´la funnits sen 2006 (eller när de kom)


signatur

Game long and prosper

Skrivet av joelm:
Skrivet av LoyalCrystalean:

YAAY! Har velat testa detta fast jag inte vet ett skit om hur detta spel kommer bli

Förresten, vad för genre är TSW? Känner mig som en idiot nu ja vet men...

Det är ett awesome MMORPG, men som jag själv upplever det så har spelet inte alls samma känsla som det klassiska MMORPGN, Secret World har något extra.

Jag har prövat alla beta veckor och tycker själv att miljöer och liknande som bjuds på bara blir bättre och bättre, detta lär nog bli det bästa inköpet i år för min del i alla fall. Tycker alla borde pröva

Tackar!

Medlem

Får hoppas att jag också kommer in på denna betan -.-
Fick invite till de 2 föregående men den förra kom jag inte in på, hade samma problem som många andra och att maila supporten hjälpte inte ett s**t.

Medlem

Det jag sett har sett uselt ut...

Medlem

Tycker det är ganska kul..kanske blir ett köp.
Lite gameplay från Betan:
http://youtu.be/u8Qi9RiCZ1A

nja ... spelade betan stängde av och har inte haft något som helst sug efter att återvända tyvärr.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Om de fixar till combatsystemet ännu mer, så är jag nöjd! Det är fortfarande stelt.

Medlem

Jag älskar det här liret.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

För grafiknördar kan jag bara säga en sak, spelet ser otroligt snyggt ut, även om designvalet är lite tråkigt (nutida MMO). När man väl kommer in i spelet och stöter på lite mer intressanta fiender och områden så ser det så jävla vackert ut, och det flyter på som sjutton. Finns både DX9 och DX11.

Medlem

Vi syns i Kingsmouth snart!

Medlem
Skrivet av Sanazin:

även om designvalet är lite tråkigt (nutida MMO).

URSÄKTA?!


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar