Kojima bekräftar Metal Gear Solid 5

Robot
Kojima bekräftar Metal Gear Solid 5

Ny spelmotor och influenser från Deus Ex: Human Revolution. "Men berättar jag mer än så blir jag skuren i strimlor", säger Kojima.

#metal-gear-solid-5-4, #deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Kojima bekräftar Metal Gear Solid 5

Ser fram emot att spela det en dag.

Har inget emot att se deus-ex liknande gameplay i metal gear solid världen, hoppas det blir ett spel med ett hyfsad antal olika sätt att hantera olika situationer på.

Medlem

älskar den här serien, och hade aldrig aldrig ens brytt mig om den om inte hd colletionen kom till 360. MGS3, vilken beauty.

Medlem

MGS på PSX var absolut bästa enligt mig, älskade att spela det. kändes som en film. åhh nostalgi.


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

MGS serien kan få låta ligga. Jag tyckte fyran var en fantastisk avslutning på en fantastisk serie, och jag har älskat alla spelen. Riv inte upp det som vilar!

"We have not yet finished with Solid Snake, despite the fact that I wanted to let him die at the end of Guns of the Patriots.”"

Tycker att Snake mycket väl kan få vila nu istället.


signatur

Videomupp

MGS5 tillsammans med nya God of War-titeln känns som de två mest krystade uppföljarna på länge. Jag kände mig väldigt färdig med MGS-serien efter fyran, som jag i ärlighetens namn inte var överdrivet imponerad av. Men ettan och trean var riktiga mästerverk.

Intresse-mätaren indikerar hela -20 på skalan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

JAAAAAAAAAAAA! Tack Kojima bara kärlek från mitt hjärta! Snake borde inte fått en storry där han skulle dö till att börja med. Snake är en så grymt intressant karaktär och spelen är rent glädje att spela. tyvärr kommer inte många spel i samma gener upp till samma råge. SNAKE! SNAKE!!! SNAAAAAKE!!!!!!!!!!!!

Medlem

Jaha ja kanske då. Annars gör det inget om de avslutar med fyran. Det gäller andra serier också såklart.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Moderator | Testpilot

Ännu en gång så visar spelskapare att det har svårt att släppa sina "favoritserier" och jobba på något nytt.

Nåväl, förhoppningsvis blir spelet intresant iallafall. Även fast det finns många MSG spel så finns det alltid plats för förbättring och nya revolutioner inom spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Om snubben bara väljer att göra ett MGS med kvantiteten och längden på cutscenes nedkapade till säg 20% kan det faktiskt bli nåt.

Ett nytt Snatcher/Policenauts! Det vore något...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

MGS5 tillsammans med nya God of War-titeln känns som de två mest krystade uppföljarna på länge. Jag kände mig väldigt färdig med MGS-serien efter fyran, som jag i ärlighetens namn inte var överdrivet imponerad av. Men ettan och trean var riktiga mästerverk.

Jag tyckte faktiskt även tvåan var bra, framförallt slutet.

Medlem

Värt att nämna att det inte tycks bli ett Playstation exklusivt spel.

"In February 2012 Kojima Productions began hiring for the game, set for release on PC and "high-end consoles".

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Ett nytt Snatcher/Policenauts! Det vore något...

Vem i helskotta vågar rösta ner på nytt Snatcher/Policenauts?

Inaktiv

Köpte hd collectionen för ett tag sen, och spelen var riktigt kul, förutom andra spelet där man hela tiden bara kan se en väg, när man ska springa tillbaks då vrider sig inte synfältet om,
utan man ser snake springa emot mig, vilket kan vara lite smålurigt,
tror det var 2an som har det så.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Skrivet av Kharif:
Skrivet av Sebastian Lind:

Ett nytt Snatcher/Policenauts! Det vore något...

Vem i helskotta vågar rösta ner på nytt Snatcher/Policenauts?

Ja, det är märkligt. Tumme upp/tumme ner-funktionen används lite konstigt ibland.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Sebastian Lind:

Ett nytt Snatcher/Policenauts! Det vore något...

Vem i helskotta vågar rösta ner på nytt Snatcher/Policenauts?

Ja, det är märkligt. Tumme upp/tumme ner-funktionen används lite konstigt ibland.

Förbannat dålig funktion tycker jag. Även om du skriver något vettigt men "går emot mängden" så röstar alla dumjönsar ned en. Inte för jag bryr mig hur mycket + och + jag skulle få. Men skulle många se någon post med -15 skulle garanterat det flesta inte ta det på fullaste allvar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar